×

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:
مسافران از شنا در مناطق ممنوعه بپرهیزند

  • کد نوشته: 105853
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۶
  • 42 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به ۲۵ طرح سالم‌سازی دریا و ۱۸ شناگاه برای بهره‌مندی مسافران و گردشگران، گفت: مسافران از شنا در مناطق ممنوعه بپرهیزند و به هشدارهای ناجیان غریق و امدادگران نجات توجه کنند تا با رعایت ملاحظات ایمنی و قانونی از این موهبت الهی بهره‌مند شود....
    مسافران از شنا در مناطق ممنوعه بپرهیزند
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمدمهدی نیازمند در گفتگویی دریا را یکی از مواهب طبیعی استان گیلان دانست و اظهار کرد: استان گیلان از ۳۰۷ کیلومتر ساحل و ۳۶۰ نقطه خطرآفرین دریایی از ۲۵ طرح سالم‌سازی بهره‌مند است.

    وی افزود: ۱۸ شناگاه برای بهره‌مندی مسافران و گردشگران فراهم شده است تا هم‌وطنان ما از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان افزود: یکی از مواردی که در این روزها از همه مسافران درخواست می‌کنم که رعایت کنند پرهیز از شنا در مناطق ممنوعه است.

    نیازمند ادامه داد: دریای خزر به‌خاطر ویژگی‌هایی که دارد گاهی دچار پیشروی و پسروی هایی می‌شود که در پی آن چاله‌های دریایی ایجاد می‌شود که حتی ممکن است کسانی که با فنون شنا آشنایی هم دارند را دچار چالش کند.

    لزوم توجه به هشدارهای ناجیان غریق و امدادگران نجات

    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به اشرافیت ناجیان غریق به دریای خزر، بیان کرد: گاهی مسافران به تذکرات ناجیان غریق توجه نمی‌کنند و ما متأسفانه شاهد داغدارشدن برخی از خانواده‌ها هستیم.

    وی با بیان اینکه با وجود همه تذکرات و اقدامات پیشگیرانه شاهد غرق‌شدن برخی از هم‌وطنان بودیم، بیان کرد: از همه مسافرانی که در روزهای پایانی ماه تابستان به گیلان سفرکرده و می‌کنند درخواست می‌کنم به هشدارهای ناجیان غریق و امدادگران نجات توجه کنند و با رعایت ملاحظات ایمنی و قانونی از این موهبت الهی بهره‌مند شود؛ تا شاهد غرق‌شدن هم‌وطنانمان نباشیم و کانون خانواده‌ها همیشه گرم باشد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105853

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *