×

مسعود نصرتی: ورود سرمایه گذار مهمترین برنامه شهرداری رشت است

  • کد نوشته: 23001
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۳
  • 183 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت ورود سرمایه گذار را مهم ترین برنامه خود در مسند مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: در رشت که بالاتر از شهر گردشگری و مذهبی مشهد الرضا ورودی دارد برای بخش خصوصی و سرمایه گذار حتما باید یک فضای امن ایجاد شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مسعود نصرتی در مراسم معارفه […]

    مسعود نصرتی: ورود سرمایه گذار مهمترین برنامه شهرداری رشت است
  • شهردار رشت ورود سرمایه گذار را مهم ترین برنامه خود در مسند مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: در رشت که بالاتر از شهر گردشگری و مذهبی مشهد الرضا ورودی دارد برای بخش خصوصی و سرمایه گذار حتما باید یک فضای امن ایجاد شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مسعود نصرتی در مراسم معارفه خود با قدردانی از اعتماد اعضای شورای پنجم شهر رشت و مردم این شهر اظهار کرد: معارفه در سالن ۷۰۰ نفری که مملو از جمعیت است حتما یک شروع و انتظار با اقتداری برای شصت و پنجمین شهردار رشت خواهد بود .

    شهردار رشت با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی خود به شورا با عنوان شکوفایی رشت گفت: شهر رشت براساس آمار سال ۱۳۵۵ سازمان برنامه و بودجه به عنوان یکی از ۵ شهر صاحب زیرساخت و توسعه یافته کشور معرفی شد لذا شایسته است تا در یک اتحاد و همدلی رشت را به آن جایگاه برسانیم .

    وی با قدردانی از حضور دکتر حاجی محمدی اظهار کرد: بیست سال است که شهر رشت گریبانگیر موضوع آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهر رود وتالاب عینک است که طی یک ماه گذشته در جلسه ای در سازمان محیط زیست گذاشته شد سعی برآن است تا براساس برنامه ریزی شورای پنجم تالاب عینک را به عنوان بزرگترین تالاب شهری خاورمیانه به ثبت برسانیم.ِ

    شهردار رشت با تاکید بر عدم اداره شهر ۸۰۰ هزار نفری با بودجه ۳۹۲ میلیارد تومانی گفت: طی شش ماه اخیر با وجود دریافت ۱۷۰ میلیارد تومان همچنان در بحث پرداخت حقوق و تعهدات پیمانکاران نگرانی ها بوجود آمده است .

    نصرتی ورود سرمایه گذار را مهم ترین برنامه خود در مسند مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: در رشت که بالاتر از شهر گردشگری و مذهبی مشهد الرضا ورودی دارد برای بخش خصوصی و سرمایه گذار حتما باید یک فضای امن ایجاد شود .

    وی با اشاره به ضرورت ایجاد ثبات مدیران شهرداری خاطرنشان کرد: انتظار این است تا برای تمام دغدغه مداران شهر رشت و برای کسانی که قلبشان برای شهر رشت می تپد کارگروهی در راستای توسعه شهر تعریف شود .

    شهردار رشت تامین آسفالت شهر, ایجاد فضای سبز, رفت و روب و ساماندهی زباله را از وظایف ذاتی شهرداری دانست و گفت: برنامه های شکوفایی شهرداری رشت به عنوان شهر شاخص به شورا ارائه شده است .

    نصرتی با تاکید بر دورماندن شهر رشت از جایگاه واقعی خود یادآور شد: شرایط فعلی رشت حق مردم این شهر نیست برای رسیدن به ان جایگاه باید تلاشی مضاعف داشت که به لحاظ زمان دور و دیر نیست .

    وی به ارائه گزارش عملکرد شهرداری هر ۶ ماه یک بار از قوانین شهرداریها عنوان کرد و افزود: امید است در ۶ ماه آینده گزارش قابل قبولی برای مردم فهیم شهر رشت بتوانیم ارائه کنیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23001

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *