×

مشارکتی به اندازه زلزله بم برای نابودی شیطان زیبای گیلان

  • کد نوشته: 15229
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۹
  • 125 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:مشارکت مردم برای امحای سنبل‌ آبی پس از زلزله بم بیشترین مشارکت مردمی را از ان خود کرده است به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، قربانعلی محمدپور به پیش رو بودن هفته زمین پاک اشاره کرد و گفت: باید با تنویر افکار عمومی، عملکرد محیط زیست در حوزه های […]

    مشارکتی به اندازه زلزله بم برای نابودی شیطان زیبای گیلان
  • مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:مشارکت مردم برای امحای سنبل‌ آبی پس از زلزله بم بیشترین مشارکت مردمی را از ان خود کرده است

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، قربانعلی محمدپور به پیش رو بودن هفته زمین پاک اشاره کرد و گفت: باید با تنویر افکار عمومی، عملکرد محیط زیست در حوزه های مختلف از جمله احیای تالاب و امحای گونه مهاجم سنبل آبی که از مهمترین اقدامات مشارکتی بوده و حتی پس از زلزله بم بزرگترین فعالیتی بود که با هم افزایی و مشارکت مردم به ثمر رسید به تصویر کشیده شده و به اطلاع مردم ایران رسانده شود.

    وی اضافه کرد:با توجه به مشکلات عدیده مالی که در سال گذشته پشت سر گذاشته شد فقط و فقط همدلی و مشارکت و وحدت کلیه همکاران چه ستادی و چه اجرایی دلیل تسریع روند بهبود محیط زیست استان بود.

    محمدپور تصریح کرد: در زمینه پسماند نیز باپیگیری هایی که در استان گیلان صورت گرفت دانشگاه علوم پزشکی متعهد شد تمامی مراکز درمانی دولتی را به سیستم تصفیه‌خانه مجهز کند.

    وی با اشاره به اینکه انتخابات مقوله بزرگی در حفظ استقلال و آزادی مملکت است،خاطرنشان کرد:باید بکوشیم تا این دوره از انتخابات نیز هرچه باشکوهتر برگزار شده و در راستای انجام آن پای هیچ منافع شخصی در میان نباشد .

    محمدپور همچنین هشدار داد تا به هیچ وجه از امکانات اداری در راستای منافع گروهی و جناحی، له یا علیه فرد خاص استفاده نشود.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در پایان از همه همکاران خود خواست تا در سال جدید نیز همچون گذشته صرفه جویی را سرلوحه امور قرار دهند.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15229

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *