×

مشاور استاندار گیلان: حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات در پایداری و قوام نظام تاثیر می گذارد

  • کد نوشته: 15214
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۹
  • 177 بازدید
  • ۰
  • مشاور استاندار گیلان حضور حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رای و انتخاب درست را موجب پایداری و قوام نظام دانست و گفت: با این مشارکت افراد لایق در راس امور می ایستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یونس محمودی در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان املش، با تاکید بر اهمیت […]

    مشاور استاندار گیلان:  حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات در پایداری و قوام نظام تاثیر می گذارد
  • مشاور استاندار گیلان حضور حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رای و انتخاب درست را موجب پایداری و قوام نظام دانست و گفت: با این مشارکت افراد لایق در راس امور می ایستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یونس محمودی در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان املش، با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات، اظهار کرد: همه ما در برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی مسئولیم و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز در حضور حداکثری مردم در این انتخابات نقش بسزایی دارد.

    فرماندار شهرستان املش افزود: با توجه به اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود با تعیین مسئولین نهادهای اجتماعی در امر ارتقا و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با همدلی و هم افزایی می توانند در پیشرفت و پیشبرد امور بسیار موثر باشند و اینکه آینده نظام و دولت به دست همین جوانان و متفکران و هنرمندان و صاحبان فکر می تواند روشن و پر امید باشد؛ بنابراین انتخاب غیر اصولی و نا آگاهانه نیز می تواند مسیر نامعلومی را برای جامعه رقم بزنند.

    وی ادامه داد: نقش و اهمیت صاحبان فکر و اندیشه و هنرمندان برای بقا و دوام جامعه بسیار مهم بوده و همگان باید با حضور آگاهانه پای صندوق های رای بروند.

    دکتر سید حجت مهدوی، مشاور استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به سخنان پرمغز مقام عظمای ولایت در مشهد و نامگذاری سال با نام «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید» به اهمیت و نقش بی بدیل فعالان عرصه فرهنگ و هنر و خبرگزاری ها در پیشبرد امور جامعه اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه ای پویا، انقلابی و قدردان خون شهیدان داشته باشیم، باید جامعه ای با فرهنگ متفکر و عقلانی را در نظر بگیریم که با هدف و انگیزه می تواند محیطی امن و پرنشاط و پویا را به وجود آورد، گفت: اگر همه فرهنگیان و صاحبان اندیشه و هنر با انجام برنامه های تاثیرگذار بخواهند در راه اعتلای نظام اسلامی گام بردارند جامعه آسیب کمتری خواهد دید.

    مشاور استاندار گیلان با اذعان به اینکه در نظام دموکراتیک جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از جمهوریت یعنی حکومت مردم بر مردم می باشد، مردم ولی نعمت آن هستند، خاطرنشانکرد: با توجه به هجمه و فشارهای بین المللی اگر ما نخواهیم در سرنوشت خود شرکت کنیم و برای اعتلای نظام گام برنداریم، دشمن به راحتی می تواند بر ما چیره گردد لذا حضور حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رای و انتخاب درست که از سوی ایشان صورت می گیرد اولا در پایداری و قوام نظام تاثیر می گذارد و ثانیا افراد لایق در راس امور می ایستند و جامعه ای خلاق و پویا در عرصه جهانی و بین المللی را شاهد خواهیم بود.

    مهدوی عنوان کرد: برای داشتن چنین جامعه ای صاحبان فکر، اندیشه و خرد و صاحبان فرهنگ و هنر که عاقلانه می اندیشند و بعنوان رهبران فکری جامعه گام بر می دارند باید نقش بی بدیل خود را ایفا نمایند و با تمام توان در روز انتخابات پای صندوق های رای آمده و هر آنچه رضای خدای متعال در آن است را انتخاب کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15214

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *