×

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان: هنر این باشد که امید را در جامعه بسط دهیم

  • کد نوشته: 29713
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۳
  • 147 بازدید
  • ۰
  • مشاور استاندار گیلان در امور جوانان گفت: با توجه به شرایط کنونی، باید هنرمان این باشد که نشاط را احیا و امید را در جامعه بسط دهیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرشاد نوروزپور غروب شنبه در دیدار صمیمی با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان در رشت افزود: مدیریت عالی استان به استفاده […]

    مشاور استاندار گیلان در امور جوانان:  هنر این باشد که امید را در جامعه بسط دهیم
  • مشاور استاندار گیلان در امور جوانان گفت: با توجه به شرایط کنونی، باید هنرمان این باشد که نشاط را احیا و امید را در جامعه بسط دهیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرشاد نوروزپور غروب شنبه در دیدار صمیمی با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان در رشت افزود: مدیریت عالی استان به استفاده از ظرفیت جوانان در انتصاب های مدیریتی باور و اعتقاد دارد و مسیر جوان گرایی که در دوره اخیر مورد توجه قرار گرفته، ادامه دارد.
    وی گفت: بعضی ها فارغ از اینکه از چه گروه و جناحی باشند، از اینکه جوانی در کنارشان رشد کند؛ احساس خطر می کنند.
    وی ادامه داد: در کشورهای دنیا ، جوانان کارها را اجرا می کنند و مشاوران افراد باتجربه ای هستند اما در کشور ما این موضوع برعکس است و در حال حاضر، بدنه مدیریتی کهنسال است.
    نوروزپور با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان به معنای اشتغال همه جوانان در بدنه دولت نیست، گفت: دولت های نهم و دهم با شعار جوان گرایی تعداد عظیمی از جوانان را وارد بدنه دولت کرد و امروز، این مسئله معضل شده است.
    وی افزود: دولت شدیدترین مقررات را برای جذب نیرو اتخاذ کرده و حتی قراردادهای حجمی یک ساله است؛ برای این توازن باید چاره اندیشی کنیم.
    مشاور استاندار گیلان با بیان اینکه استاندار نقشه راه توسعه استان را دارد، به تشکیل کمیته های ۴۸ گانه راهبردی توسعه استان اشاره و اضافه کرد: در راستای استفاده از ظرفیت ها، جوانان می توانند در حوزه های مختلف هر طرح، ایده و برنامه ای را که دارند؛ با رعایت چارچوب ها و استانداردها که منتج به نتیجه شود، به ما ارائه دهند.
    نوروزپور اضافه کرد: به عنوان حلقه واسط ، نظرات شما را به صورت بسته بندی مشخص کرده و به تصمیم گیرندگان منتقل می کنیم.
    وی در بخش دیگری از سخنانش، به وجود ناامیدی در جامعه اشاره و بیان کرد: نباید مقصر مشکلات موجود را صرفاً دولت بدانیم چراکه عوامل دیگری نیز در بروز و ظهور این مشکلات، دخیل هستند.
    وی با اشاره به سخنان دانشجویان حاضر درباره اینکه در کنار بهبود فضای دانشگاه صحبت از برخوردهای سلیقه ای است، گفت: با توجه به این موضوع که دولت تاکید و همت بر کار صنفی و دانشگاهی دارد، تنگ نظری و اقدام به کارهای سلیقه ای تحمل نمی شود.
    نوروزپور اضافه کرد: اگر جایی سازمان ها یا اداره ها، برخورد سلیقه ای داشته و در عرصه فعالیت های دانشجویی سنگ اندازی می کنند، موضوع را انتقال دهید تا پیگیری شود.
    مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با بیان اینکه با وجود سلایق مختلف همه برای یک هدف مشترک گام بر می داریم، اظهار کرد: آمادگی داریم تا در راستای تقویت و بسط مطالبه گری دانشجویان نسبت به دولت و ارکان دولت در بعد اجرایی، کمک کنیم.
    وی یادآور شد: در کنار انتقادات، نباید رسالت مان را فراموش نکنیم چراکه گلایه از مشکلات کار سختی نیست اما هنر ما باید این باشد که امید را در جامعه گسترش بدهیم و زنده نگه داریم.
    در این جلسه، نمایندگان تشکل های دانشجویی نیز دغدغه ها و نظرات خود را بیان کردند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29713

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *