×

مشخص شدن تیم‌های صعود‌کننده به نیمه نهایی لیگ والیبال گیلان

  • کد نوشته: 27746
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۸
  • 134 بازدید
  • ۰
  • تیم‌های فولاد گیلان، وحدت جوانان ماسال، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت به مرحله نیمه پایانی لیگ والیبال استان گیلان صعود کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در پایان دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ والیبال استان گیلان، تیم‌های وحدت جوانان ماسال، فولاد گیلان، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت […]

    مشخص شدن تیم‌های صعود‌کننده به نیمه نهایی لیگ والیبال گیلان
  • تیم‌های فولاد گیلان، وحدت جوانان ماسال، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت به مرحله نیمه پایانی لیگ والیبال استان گیلان صعود کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در پایان دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ والیبال استان گیلان، تیم‌های وحدت جوانان ماسال، فولاد گیلان، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت با پیروزی مقابل رقبا و با توجه به بازی‌های دور رفت موفق به صعود شدند.

    ابتدا تیم والیبال وحدت جوانان ماسال همانند دیدار رفت، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل هیأت والیبال کوچصفهان در سالن ۲۲ بهمن کوچصفهان به برتری دست‌یافت، تیم فولاد گیلان نیز همانند دیدار رفت با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ستارگان شمال چابکسر در ورزشگاه مجتمع آهوان چابکسر به برتری دست‌یافت، دیگر دیدار هم‌زمان این مرحله از ساعت ۱۷ بین تیم‌های مرداویچ سیاهکل و هیأت والیبال انزلی در سالن شهدا سیاهکل برگزار شد که با برتری ۳ بر صفر میهمان خاتمه یافت، انزلیچی‌ها در دیدار رفت نیز با نتیجه ۳ بر یک مقابل مرداویچ به پیروزی دست‌یافته بودند و با توجه به ۲ پیروزی موفق به صعود به جمع ۴ تیم پایانی شدند.

    در آخرین بازی این مرحله و از ساعت ۱۸ دو تیم هیأت والیبال رشت و شهرداری لنگرود در سالن تختی رشت به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست‌یافت و با توجه به پیروزی ۳ بر یک مقابل شهرداری لنگرود در دیدار رفت موفق شد به‌عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه پایانی صعود کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27746

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *