×

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه:
مشکلات اقتصادی در همه دنیا هست، نباید بگذاریم دشمن مردم را روبروی ولایت فقیه قرار دهد

  • کد نوشته: 98248
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
  • 56 بازدید
  • ۰
  • معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن‌ها و در پی این است که مردم را روبه‌روی نظام و ولایت فقیه قرار دهد....
    مشکلات اقتصادی در همه دنیا هست، نباید بگذاریم دشمن مردم را روبروی ولایت فقیه قرار دهد
  • مشکلاتی در کشور وجود دارد و بر کسی پوشیده نیست؛ از این جنس مسائل در تمام کشور‌ها وجود دارد و باید آنها را با تلاش و همت مسئولین و مردم برطرف کرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران شب گذشته در همایش جهاد تبیین و دومین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی که در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا و به جهان معرفی کرد که این کار بزرگ دشمنان زیادی را به صحنه آورد تا به زعم خود انقلاب را در همان ماه‌های اول شکست دهند.

    بخش هایی از گفت و گوی سردار جوانی را در ادامه می خوانید:

    انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخی بود که در دوران معاصر با قیام امام خمینی (ره) و یاری مردم ایران شکل گرفت این انقلاب را معجزه قرن و انقلابی در امتداد بعثت خواند و یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگ مردم در کنار پیروزی انقلاب اسلامی، این است که این انقلاب را با چنگ و دندان در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها حفظ کرده‌اند.
    این انقلاب معجزه قرن و در امتداد بعثت نبی اکرم (ص) است ، در کنار تمام تلاش‌ها و دستاور‌های مردم، در یک حوزه ضعف داشتیم و آن هم این است که انقلاب اسلامی را به صورت کامل و صحیح به نسل جوان معرفی نکرده‌ایم.
    نتوانستیم برای جوانان این دست موضوعات را تبیین کنیم و دشمن با سرمایه گذاری در شبکه‌های اجتماعی و جریان نفوذ، روایت‌های متفاوتی را با هدف فریب انجام داده و امروزه دشمن تنها امیدش فریب است.
    دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌اندازی کند.
    امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن‌ها و در پی این است که مردم را روبه‌روی نظام و ولایت فقیه قرار دهد.مشکلاتی در کشور وجود دارد و بر کسی پوشیده نیست؛ از این جنس مسائل در تمام کشور‌ها وجود دارد و باید آنها را با تلاش و همت مسئولین و مردم برطرف کرد.
    امروز قرارگاه جهاد تبیین استان‌ها مشابه با قرارگاه‌های عملیاتی زمان دفاع مقدس فعالیت می‌کند.
    نباید اجازه دهیم که ذهن جوانان ما تحت تاثیر دشمن قرار بگیرد و این امر تنها با جهاد تبیین محقق می‌شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98248

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *