×

مصاحبه اختصاصی گیل و دیلم با ووشو کار جوان

  • کد نوشته: 7207
  • ۱۳۹۵-۰۸-۱۸
  • 88 بازدید
  • ۰
  • ۱-با عرض سلام خدمت شمابیوگرافی خود را به طور مختصر برایمان بیان بفرمایید. مجتبی ناصری هستم  متولد ۱۳۷۴ و دانشجوی ترم آخر رشته ی مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان , از سال ۱۳۸۷ ورزش ووشو را زیر نظر استاد ابراهیم رحیمی دوست آغاز کردم.   ۲- تاکنون در چه رقابت هایی شرکت […]

    مصاحبه اختصاصی گیل و دیلم با ووشو کار جوان
  • ۱-با عرض سلام خدمت شمابیوگرافی خود را به طور مختصر برایمان بیان بفرمایید.

    مجتبی ناصری هستم  متولد ۱۳۷۴ و دانشجوی ترم آخر رشته ی مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان , از سال ۱۳۸۷ ورزش ووشو را زیر نظر استاد ابراهیم رحیمی دوست آغاز کردم.

     

    ۲- تاکنون در چه رقابت هایی شرکت نموده و چه مقام هایی را کسب نمودید

    شرکت در مسابقات کشوری ووشو گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان خوزستان (دزفول) در سال ۱۳۹۱ و کسب عنوان ۲ مدال طلا ، مسابقات کشوری شائولین چوآن در سال ۱۳۹۲ در استان البرز (ماهدشت کرج) کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره ، مسابقات کشوری شائولین چوآن در سال ۱۳۹۳ در رشته تالو به میزبانی استان گیلان کسب ۳ مدال طلا ،مسابقات کشوری شائولین چوآن در سال ۱۳۹۵ به میزبانی استان گیلان کسب دو مدال طلا در فرمهای استاندارد و سنتی

     

     

    ۳-چه سختی هایی در راه پیشرفت تحمل کرده اید ، چه کسانی در این راه مشوق شما بودند ، تاکنون چه هزینه هایی متحمل شده اید؟ آیا از طرف هیئت ووشو شهرستان تا کنون حمایتی از شما صورت گرفته؟

    سختی کارم این بوده که متاسفانه مدت ۲ سال در فضای باز در زمین فوتبال تختی و بلوار در سرمای زمستان و گرمای تابستان تمرین کردم ، مشوق اینجانب مربی گرامی من آقای ابراهیم رحیمی دوست و اعضای خانواده بودند ، ورزش ووشو کلیه لوازم آن از قبیل لباس فرم ، چوب های استاندارد ، تمرینات ، کفش رزمی ، شمشیر های استاندارد و سلاح استاندارد پودائو و غیره . . . بسیار گران قیمت می باشد مثلا یک لباس فرم تالوباکیفیت مناسب ۱۵۰ هزارتومان و یک شمشیر پهن تالو حرفه ای ۱۸۰ هزار تومان و کفش استاندارد چینی تالو درجه یک ۳۰۰ هزار تومان و یک سلاح پودائو استاندارد ۲۵۰ هزار تومان می باشد با وجود چنین هزینه هایی تعلیم و تمرین برای مربی و هنرجو سخت می باشد و سالن ها هیچ امکاناتی دراختیارماقرارنمیدهند ، مسئولین ورزش قبلی و فعلی در چند سال اخیر که هرسال در مسابقات شرکت  نموده ام هیچ کمکی به بنده نکره اند و فقط یکسال از طرف آقای مهرداد بازرگان مسئول هیئت شنا جهت شرکت در مسابقات کشوری مبلغ ۴۰۰ هزار تومان کمک مالی شدم

     

    ۴- در چه سالی موفق به کسب مقام قهرمانی شدید؟ با جزییات لطفا.

    برای اولین بار در مسابقات کشوری ووشو گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان خوزستان (دزفول) در سال ۱۳۹۱ توانستم ۲ مدال طلا را کسب کنم ، سایر عناوین را در سوال قبلی مطرح نمودید بیان کردم.

     

    ۵-خود ورزش ووشو به چه سبک هایی تقسیم میشود؟توضیح بدهید

    ورزش ووشو در دو بخش خلاصه میشود ساندا (مبارزه) تالو (تکنیکهای فرم) که دارای ۲۰ سبک بوده فرم های استاندارد مثل تای چی چوآن ، چانگ چوآن ، نان چوآن ، جت کان دو ، وینگ چان ، خوآن چوآن و غیره . . .  ، فرم های سنتی شامل مار ، عقاب ، ببر ، درنا ، میمون ، در قسمت مبارزات آزاد هم ساندا می باشد که مثل تالو مسابقات کشوری ، آسیایی و جهانی دارد و قهرمانان خوبی هم در این رشته ها وجود دارد.

     

    ۶-تا کنون موفق به شکست کدام ووشو کاران نامی شده اید؟

    در مسابقات کشوری شائولین چوآن ووشو تمامی شرکت کنندگان خوب و با انگیزه می باشند و از تمامی استان ها در مسابقات شرکت میکنند که با مربیان خوب و پیشرفته خود قدم به مسابقات میگذارند بنابر این همه آنها هنرجویان با تجربه و خوبی می باشند چون رقابت کشوری است و بنده هرگز در مسابقات به نام ها توجه نمی کنم و فقط به کسب مدال و قهرمانی فکر می کنم.

     

    ۷-برنامه مسابقات بعدیتان را اعلام نمایید:

    برنامه بعدی بنده آماده شدن و جذب یک اسپانسر مالی جهت شرکت در مسابقات آزاد جهانی ووشو در یکی از کشور های اروپایی که هر سال برگزار می شود و همچنین جذب کردن هنرجویان با استعداد جهت آمادگی برای مسابقات کشوری ووشو از برنامه های امسال می باشد.

     

    ۸-آیا تاکنون مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان (رئیس سابق) و فعلی حمایتی از شما داشته اند؟چه انتظاراتی

    از مسئولین شهرستان و استان دارید؟

    نه رئیس سابق و نه رئیس فعلی هیچ کمکی به ورزش ووشو نکردند ، مسئولین ورزش قبلی و فعلی حتی یک شاخه گل و یا یک پیامک تبریک هم به بنده و دوستان مدال آورم ندادند  ، مسئولین اداره کل ورزش استان گیلان و مسئولین شهرستان هم هیچ کمکی به ورزش ووشو و قهرمانان نکردند، (انتظار من از مسئولین این است که سالنی با ابعاد و امکانات مناسب برای ورزش ووشو تالو فراهم کنند.)

     

    ۹- در آخر مجتبی جان هر چه میخواهد دل تنگت بگو

     

    امیدوارم همه ی جوانان سرزمینم به هر خواسته و هدفی که دارند برسند منجمله ورزشکاران.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7207

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *