×

معاون استاندار گیلان: افزایش چشمگیر شاخص گاز و آب روستایی در گیلان/ “تامین امنیت شغلی” دهیاران در دستور کار استانداری است

  • کد نوشته: 17671
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۴
  • 177 بازدید
  • ۰
  • معاون استاندار گیلان با بیان اینکه به‌دنبال تامین امنیت شغلی دهیاران هستیم،‌ گفت: شاخص گاز روستایی گیلان از ۶۴ به ۹۶ درصد و شاخص آب روستایی گیلان از ۶۴ درصد به ۷۶ درصد رسیده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت شعبانپور صبح امروز در همایش دهیاران که در سالن الغدیر استانداری گیلان […]

    معاون استاندار گیلان: افزایش چشمگیر شاخص گاز و آب روستایی در گیلان/ “تامین امنیت شغلی” دهیاران در دستور کار استانداری است
  • معاون استاندار گیلان با بیان اینکه به‌دنبال تامین امنیت شغلی دهیاران هستیم،‌ گفت: شاخص گاز روستایی گیلان از ۶۴ به ۹۶ درصد و شاخص آب روستایی گیلان از ۶۴ درصد به ۷۶ درصد رسیده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت شعبانپور صبح امروز در همایش دهیاران که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: استاندار گیلان تلاش زیادی برای امنیت شغلی دهیاران انجام داده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه دهیاران در صف اول نمایندگی دولت تدبیر و امید حضور دارند گفت: دهیاران تلاش زیادی در عرصه سازندگی کردند و اخیراً برای امنیت شغلی آنان مصوبه‌ای به تصویب رسیده است.

    شعبان‌پور با بیان اینکه با مشارکت دهیاران بسیاری از شاخص‌های آب,گاز و آسفالت روستایی در چند سال اخیر ارتقاء یافته است بیان کرد: شاخص گاز روستایی گیلان از ۶۴ به ۹۶ درصد و شاخص آب روستایی گیلان از ۶۴ درصد به ۷۶ درصد رسیده است.

    وی با اشاره به ارتقای شاخص آسفالت روستایی از ۳۹ به ۵۲ درصد بیان داشت: شاخص آسفالت راه‌های روستایی گیلان از میانگین کشوری جلوتر است و همچنین در بسیاری از شاخص‌ها مثل نرخ اشتغال و کسب و کار نیز رشد داشتیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه در سال گذشته سه برف سنگین را پشت سر گذاشتیم عنوان کرد: برف تهدیدی برای ما بود ولی تدبیر اجازه نداد این تهدید به بحران تبدیل شود و دهیاران در این تهدید در صف اول کمک قرار داشتند.

    شعبان‌پور از بازسازی و احیاء ۳۶۰ کیلومتر از شبکه برق فرسوده گیلان خبر داد و افزود: تا پایان امسال هزار کیلومتر از شبکه برق فرسوده اصلاح می‌شود و برای اصلاح شبکه برق برنامه ۵ ساله داریم.

    وی همچنین از ارائه تسهیلات و وام کم بهره به پرورش ماهی در منزل خبر داد و عنوان کرد: جلساتی را با ۴ بانک برگزار کردیم و ظرفیت خوبی در دولت برای ارائه وام‌های کم بهره داریم که کم نظیر بوده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: جلسات متعددی را پیرامون ساخت و ساز غیررسمی برگزار کردیم و ساخت و سازهای غیررسمی را کاهش داده و دست سازمان‌ها و مجموعه‌های غیررسمی را کوتاه کردیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17671

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *