×

معاون استاندار گیلان: قطعی برق در برخی مناطق استان گیلان تا امشب ادامه دارد

  • کد نوشته: 10655
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۴
  • 90 بازدید
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به شدت بارش برف بالغ بر ۵۰ هزار خانوار استان از مدار برق خارج شد گفت: مشکل خاموشی مناطق مذکور تا امشب برطرف می‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت شعبان‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه […]

    معاون استاندار گیلان: قطعی برق در برخی مناطق استان گیلان تا امشب ادامه دارد
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به شدت بارش برف بالغ بر ۵۰ هزار خانوار استان از مدار برق خارج شد گفت: مشکل خاموشی مناطق مذکور تا امشب برطرف می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت شعبان‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه از شامگاه دیشب بارش برف سنگین گیلان را سفید پوش کرد اظهار داشت: ایستگاه‌های هواشناسی گیلان در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، شفت، فومن و صومعه‌سرا تا ساعت ۸ امروز بارش ۵۰ سانتیمتری برف را در جلگه ثبت کردند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه این بارش در دیلمان و اسالم به خلخال ۹۰ سانتیمتر ثبت شده است افزود: در ساعات اولیه بارش برف، استان با مشکل قطعی برق مواجه بود و بالغ بر ۵۰ هزار خانوار استان از مدار برق خارج شد.

    شعبان‌پور با بیان اینکه خاموشی برق بیشتر در بین روستاهای رشت تا لاهیجان بوده است خاطرنشان کرد: هم اکنون ۸۰ اکیپ در حال عملیات تعمیرات مدارهای برق، ترمیم خطوط و برق‌رسانی به مناطق مذکور هستند.

    وی با اشاره به اینکه مشکل خاموشی مناطق مذکور تا امشب برطرف می‌شود بیان کرد: پیش بینی می‌شود بارش برف در مناطق جلگه‌ای استان تا عصر امروز ادامه داشته و در عصر با شدت در مناطق شرقی تا ساعت ۲۰ شامگاه امشب متوقف شود.

    معاون استاندار گیلان تصریح کرد: از ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز مدیریت بحران در استان تشکیل شده و دستگاه‌های اجرایی با حضور مسئولان خود، بازدیدهای مختلفی را از مناطق برف‌گیر استان داشتند و تمامی دستگاه‌های استان برای خدمات‌رسانی در این بحران در حالت آماده‌باش هستند.

    شعبان‌پور برف را یک نعمت الهی عنوان کرد و با بیان اینکه باید این نعمت الهی را در این دوران خشکسالی به فال نیک بگیریم تاکید کرد: باید با مدیریت صحیح بتوانیم از این نعمت الهی در راستای تامین آب مصرفی اراضی کشاورزی استفاده کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه استاندار گیلان صبح امروز از مناطق مختلف برفگیر استان بازدید کرده است افزود: فردا با افزایش یخبندان و کاهش نسبی دما باید با مدیریت این دوران را پشت سر بگذاریم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، صبح امروز به‌دلیل بارش سنگین برف تمامی ادارات جز ادارات خدمات‌رسان و امدادرسان در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، سیاهکل تعطیل شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10655

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *