×

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد: شناسایی ۲۶ پروژه گیلان جهت واگذاری به بخش خصوصی

  • کد نوشته: 16623
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۸
  • 85 بازدید
  • ۰
  • معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۵۴ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده، گفت: تاکنون ۲۶ پروژه برای سال ۹۶ شناسایی شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر روزبه رحمانیان در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری گیلان برگزار شد، […]

    معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد:  شناسایی ۲۶ پروژه گیلان جهت واگذاری به بخش خصوصی
  • معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۵۴ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده، گفت: تاکنون ۲۶ پروژه برای سال ۹۶ شناسایی شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر روزبه رحمانیان در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری گیلان برگزار شد، به ارائه گزارش عملکرد کلی دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طی دو سال اخیر ۵۴ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده است.

    وی افزود: در سال ۹۵، تعداد ۲۸ پروژه توسط ۵ دستگاه اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و فاضلاب روستایی، آموزش فنی و حرفه ای، شیلات و ورزش و جوانان واگذار شده است.

    معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه گیلان ادامه داد: در این بین ۵ پروژه جدید، یک پروژه نیمه تمام و ۲۲ پروژه در حال بهره‌برداری، تکمیل شده یا آماده بهره‌برداری است.

    رحمانیان اظهار کرد: تاکنون ۲۶ پروژه برای سال ۹۶ شناسایی شده است که در این بین ۷ پروژه جدید و ۱۹ پروژه نیمه تمام می‌باشد و توسط دستگاه‌های آب منطقه‌ای، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهزیستی، منابع طبیعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16623

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *