×

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد: برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در رشت و لاهیجان

  • کد نوشته: 20004
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۲
  • 166 بازدید
  • ۰
  • معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو شهر رشت و لاهیجان برگزار می‌گردد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا گلی از برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه ‌های […]

    معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:  برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در رشت و لاهیجان
  • معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو شهر رشت و لاهیجان برگزار می‌گردد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا گلی از برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه ‌های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: از آنجایی که نظارت عالی بر اجرای دقیق یکی از آیتم ‌های اصلی آزمون‌هاست بدین منظور ناظرینی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای حوزه‌های تعیین شده آزمون معرفی گردید .

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه کل شرکت کنندگان در آزمون کشوری ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ نفر می باشند که ۲۲۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب در نوبت صبح و ۱۷۸ هزار و ۲۱۶ داوطلب در نوبت عصر شرکت می کنند ادامه داد: دو بسته آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که شامل بسته‌های آزمون عمومی و اختصاصی به همراه پاسخنامه می‌باشد.

    وی تصریح کرد: در آزمون عمومی داوطلبان به ۱۰۰ سوال عمومی به مدت ۱۱۰ دقیقه پاسخ می‌دهند. تعداد سوالات آزمون تخصصی نیز در رشته‌های مختلف متغیر بوده اما زمان پاسخگویی ۸۰ دقیقه در نظر گرفته شده است.

    گلی با اشاره به ساعت برگزاری آزمون عنوان کرد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح، راس ساعت ۸:۳۰ و نوبت عصر، راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در خصوص مکان‌های برگزاری آزمون در استان گیلان گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو شهر رشت و لاهیجان برگزار می‌گردد.

    وی اضافه کرد: در شهر رشت دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، دانشگاه علوم پایه و مجتمع دانشگاهی گیلان و در شهر لاهیجان ۱۳ مدرسه به عنوان حوزه های امتحانی در نظر گرفته شدند.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: محل برگزاری آزمون داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه‌سرا، فومن و ماسال می باشد در شهر رشت و مابقی شهر لاهیجان است.

    گلی به تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان شرکت‌ کننده در شهر رشت ۱۰ هزار و ۵۴۲ نفر بوده که از این تعداد ۷ هزار و ۳۱۲ نفر در نوبت صبح و ۳ هزار و ۲۳۰ نفر در نوبت عصر شرکت می کنند. از این تعداد ۶ هزار و ۱۷ نفر زن و ۴ هزار و ۵۲۵ نفر مرد می باشند.

    وی متذکر شد: تعداد داوطلبان شرکت کننده در شهر لاهیجان نیز ۳ هزار و ۲۰۵ نفر بوده که از این تعداد، ۲ هزار و ۱۶۹ نفر در نوبت صبح و یک هزار و ۳۶ نفر در نوبت عصر شرکت می‌کنند. از این تعداد یک هزار و ۸۰۱ نفر زن و یک هزار و ۴۰۴ نفر مرد هستند.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان یادآور شد: داوطلبان شرکت ‌کننده متقاضی استخدام در یکی از دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، بانک مسکن، انتقال خون، ثبت اسناد و املاک، سازمان حسابرسی، دامپزشکی و موسسه علمی و کاربردی صنعت آب و برق هستند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20004

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *