×

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان : اهتمام دولت برای توسعه مناطق روستایی با اعطای تسهیلات کم بهره

  • کد نوشته: 35109
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۵
  • 184 بازدید
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان از اهتمام دولت یازدهم و در ادامه دوازدهم برای توسعه مناطق روستایی در راستای ایجاد اشتغال و بهبود معیشت با اعطای تسهیلات کم بهره خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی اصغر جمشید نژاد روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش رحیم آباد شهرستان […]

    معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان : اهتمام دولت برای توسعه مناطق روستایی با اعطای تسهیلات کم بهره
  • معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان از اهتمام دولت یازدهم و در ادامه دوازدهم برای توسعه مناطق روستایی در راستای ایجاد اشتغال و بهبود معیشت با اعطای تسهیلات کم بهره خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی اصغر جمشید نژاد روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش رحیم آباد شهرستان رودسر در شرق استان گیلان به تلاش های دولت در راستای افزایش ماندگاری روستاییان در روستاها و کاهش مهاجرت به شهرها در قالب اعطای تسهیلات برای توسعه مناطق روستایی افزود:در تسهیلاتی که با بهره کم در نظر گرفته شده این شرایط می تواند به فرایند تولید، ارایه خدمات و بهبود شرایط معیشت مردم در روستاها کمک شایانی نماید.

    وی در ادامه بر لزوم توجه جدی به اجرای طرح های هادی در روستاها تاکید کرد و اظهار کرد: این مهم باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

    معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان پراکندگی جمعیت در روستاها را برای ارایه خدمات مناسب ندانست و اضافه کرد :این شرایط بطور یقین هزینه خدمات را بالا برده و روند کار را با چالش مواجه می سازد.

    به گفته جمشید نژاد، باید تلاش کنیم اسکان در روستاها را با رعایت برنامه‌ریزی های مناسب و تعاملات بیشتر با مردم افزایش داده و هزینه دولت را کاهش دهیم.

    معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود انتظار مردم از مسئولان را در راستای خدمتگزاری به حق دانست و تصریح کرد:باید همه مدیران و مسئولان در جهت رفع نیازمندی ها و مطالبات مردم کوشش کنند و در این راستا از توان همه نهادها برای حل مشکلات مردم باید به خوبی بهره گیری شود.

    وی ادامه داد: مشکلاتی که امروز مردم گریبانگیر آن هستند همه باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

    به گفته وی، امروز کشور ما در شرایطی قرار گرفته که از نظر اقتصادی وضعیت مناسبی ندارد و در آینده هم با توجه به شرایط تحریم ها شاید وضعیت کمی بد تر شود که لازم است راهکار در این زمینه پیدا کنیم بطوریکه عمده راهکار ما باید در شرایط سخت بوجود آید و باید درست تصمیم گیری و راهکار ارایه دهیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35109

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *