×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است

  • کد نوشته: 17284
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۵
  • 115 بازدید
  • ۰
  • معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه همه مردم ایران وام دار خانواده معظم شهدا هستند،افزود: ترویج موثر فرهنگ،ایثار و شهادت به اقدامات ظریف،هنرمندانه و شناخت صحیح از گروه‌های هدف اطلاع رسانی نیاز دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد احمدی پور در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و […]

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است
  • معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه همه مردم ایران وام دار خانواده معظم شهدا هستند،افزود: ترویج موثر فرهنگ،ایثار و شهادت به اقدامات ظریف،هنرمندانه و شناخت صحیح از گروه‌های هدف اطلاع رسانی نیاز دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد احمدی پور در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان، گفت:پاسداری از آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است و باید تلاش شود تا تمامی دستگاههای در یک جهت و با برنامه ریزی مشخص بتوانند سیاست ها و برنامه ها را اجرا یی کنند.

    وی با بیان اینکه همه مردم ایران وام دار خانواده معظم شهدا هستند،افزود: ترویج موثر فرهنگ،ایثار و شهادت به اقدامات ظریف،هنرمندانه و شناخت صحیح از گروه‌های هدف اطلاع رسانی نیاز دارد .

    معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور، مهندس انصاری و معاون عمرانی ایشان شهید مهندس نورانی گفت: امسال نیز در پانزدهم تیرماه مراسم سالروز شهادت این عزیزان در مرکز استان و در شهرهای لنگرود و رودسر برگزار خواهد شد .

    احمدی پور با بیان اینکه از ظرفیت این ایام برای تبیین شخصیت و جایگاه شهیدان انصاری و نورانی و شهدای ترور استان گیلان باید استفاده شود ،اظهار کرد: با توجه به حوادث ناگواری که تروریست های تکفیری اخیراً در کشور ایجاد نمودند می توان از این فرصت برای معرفی شهدای مظلوم ترور استان گیلان که ثمره اقدامات کور منافقین و سایر گروهک های تروریستی می باشد استفاده گردد .

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما در این شورا این است تا از ظرفیت‌های جامعه و دستگاهها برای تحقق هرچه بیشتر فرهنگ غنی ایثار و شهادت استفاده نماییم .

    وی خاطرنشان کرد: در خصوص چگونگی هدایت،نظارت و نهادینه سازی این فرهنگ باید تبادل نظر و تصمیم سازی داشته باشیم و در این راه از تمامی نظرات و پیشنهادها استقبال می کنیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17284

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *