×

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود: هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد

  • کد نوشته: 15236
  • ۱۳۹۶-۰۱-۳۰
  • 245 بازدید
  • ۰
  • هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد. هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد. معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر این شهرستان گفت: گذشته نشان […]

    معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود: هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد
  • هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد. هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد.

    معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر این شهرستان گفت: گذشته نشان می دهد هرگاه همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد.

    محمدرضا محمدی افزود : در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه در راس آن قرار دارد و وظیفه کارگزاران نظام این است با تبعیت از معظم له مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند.

    وی اظهار کرد : تولید و اشتغال مربوط به کارگران است و هفته بزرگداشت کار و کارگر فرصتی جهت پیگیری و حل مشکلات این قشر تاثیر گذار است.

    معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: در چهار ساله گذشته آرامش خوبی بر بازار با سیاست های تدبیر و امید حاکم بوده است و همه باید دغدغه مقام معظم رهبری را در حوزه اشتغال پیگیری کنیم.

    محمدرضا محمدی بیان کرد: نباید در میان مردم و جامعه یاس ایجاد شود و تلاش کنیم رضایت مندی مقام معظم رهبری و مردم را در پی داشته باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15236

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *