×

معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ روزانه حدود ۷۰۰۰ گیلانی به کرونا آلوده می شوند | بستری ۲۵۰ بیمار بدحال

  • کد نوشته: 70619
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • 70 بازدید
  • ۰
  • معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ابتلا به کرونا در […]

    معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد؛  روزانه حدود ۷۰۰۰ گیلانی به کرونا آلوده می شوند | بستری ۲۵۰ بیمار بدحال
  • معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ابتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴۷ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۲۰ بیمار کرونایی بستری در سطح بیمارستان های گیلان داریم، افزود: از این تعداد ۲۵۰ بیمار بدحال و ۸۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند و تحت حمایت دستگاه تنفسی قرار دارند.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

    دهنادی مقدم، از هم استانی ها خواست کماکان با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است، زیرا انواع جهش یافته کرونا در کشورهای همسایه مناطق هم مرز با کشور گزارش شده و لذا باید مجدانه خودمراقبتی را دنبال کنیم.

    وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک به عنوان مهمترین و اصلی ترین راهکار پیشگیری از ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در مکان های پر تردد و تجمع حضور پیدا نکنید و در صورت حضور حتما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

    معاون علوم پزشکی گیلان یادآور شد: در شرایط حاد کرونایی قرار داریم و برای حفظ سلامتی خود و خانواده مان باید از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70619

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *