×

معاون عمرانی وزیر کشور: نقش تأثیرگذار شهرداری‌ها در برقراری امنیت ملی و اقتصادی

  • کد نوشته: 48168
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۸
  • 83 بازدید
  • ۰
  • معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه خاک‌ریز اول مطالبات مردمی دهیاری‌ها و شهرداری‌هاست، گفت: شهرداری‌ها به دلیل مردمی‌ بودن می‌توانند در امنیت ملی و اقتصادی تأثیر بسزایی داشته باشند. به گزارش گیل و دیلم، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری لنگرود و شهرداری چاف و چمخاله با بیان اینکه شهرداری‌ها به دلیل […]

    معاون عمرانی وزیر کشور: نقش تأثیرگذار شهرداری‌ها در برقراری امنیت ملی و اقتصادی
  • معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه خاک‌ریز اول مطالبات مردمی دهیاری‌ها و شهرداری‌هاست، گفت: شهرداری‌ها به دلیل مردمی‌ بودن می‌توانند در امنیت ملی و اقتصادی تأثیر بسزایی داشته باشند.

    به گزارش گیل و دیلم، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری لنگرود و شهرداری چاف و چمخاله با بیان اینکه شهرداری‌ها به دلیل مردمی‌ بودن می‌توانند در امنیت ملی و اقتصادی تأثیر بسزایی داشته باشند، اظهار کرد: خاک‌ریز اول مطالبات مردمی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها است و کارهای آنها حس تعلق را در بین مردم ایجاد و سرمایه اجتماعی را بالا می‌برد.

     رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با توجه به نقش مهم آنها مظلوم واقع‌شده‌اند، گفت: یکی از چالش‌های موجود بحث اعتماد مردم به‌نظام است که بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری‌ها می‌تواند دیوار بی‌اعتمادی مردم با مسؤولین را از بین ببرد.

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری لنگرود و شهرداری چاف و چمخاله خلاقانه و نوآورانه است، افزود: وضعیت اقتصادی کشور ویژه و سخت است و اینکه در حال حاضر و بدون پول و کمترین امکانات، بیشترین کارها انجام شود قابل‌ستایش است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48168

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *