×

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان: نیم بها شدن بلیط سینماهای گیلان در ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 16314
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۷
  • 70 بازدید
  • ۰
  • معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: بهای بلیط سینماها در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۷ نیم بها و بعد از این ساعت طبق روال است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین ابراهیمیان با بیان اینکه مخاطبان سینما در استان از بلیط نیم بها بهره مند می شوند، اظهار کرد: این تصمیم […]

    معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان: نیم بها شدن بلیط سینماهای گیلان در ماه مبارک رمضان
  • معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: بهای بلیط سینماها در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۷ نیم بها و بعد از این ساعت طبق روال است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین ابراهیمیان با بیان اینکه مخاطبان سینما در استان از بلیط نیم بها بهره مند می شوند، اظهار کرد: این تصمیم بر اساس نظر شورای صنفی نمایش اتخاذ شده است و بر این اساس در طرح ویژه ماه مبارک رمضان،بلیط سینماها تا ساعت ۱۷ نیم بهاست و بعد از این ساعت، بهای بلیط طبق روال قبل و بصورت کامل دریافت می شود.

    وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح «سینما سلام» در برخی از شهرستان های فاقد سینمای استان اشاره کرد و گفت: طرح یادشده در زمان حاضر در شهرستان صومعه سرا در حال اجراست و به مرور بر تعداد این شهرستان ها افزوده خواهد شد.

    این مسئول فرهنگی بیان کرد:در زمان حاضر طرح «سینما سلام» در مجتمع فرهنگی صومعه سرا و گوراب زرمیخ شفت در حال اجراست و بر این اساس فیلم های روز، در نوبت های مشخص اکران می شود.

    معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه گیلان دارای ۱۰ سینما با ۱۱ سالن سینما و در مجموع ۵ هزار و ۳۶۸ صندلی است،یادآور شد:سینماهای گیلان در هفت شهرستان استان اعم از ۲۲ بهمن، سپیدرود(دارای دو سالن) و میرزاکوچک رشت،دریا آستارا،گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی،زیتون رودبار،طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال می باشد.

    ابراهیمیان گفت: در حال حاضر فیلم های سینمایی «نهنگ عنبر۲» در سینما ۲۲ بهمن و سالن شماره یک سینما سپیدرود، «برادرم خسرو» در سالن شماره دو سینما سپیدرود و «خوب، بد، جلف» در سینما میرزاکوچک رشت اکران می شوند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16314

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *