×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عنوان کرد: واگذاری زمین به مردم سوستان تا هفته آینده

  • کد نوشته: 10035
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۸
  • 139 بازدید
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: شهرستان لاهیجان در شاخص های برخورداری از توسعه نسبت به میانگین کشوری از رشد بالاتری برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت شعبانپور در جلسه بررسی مشکلات و مسایل شهرستان لاهیجان که با حضور جمعی از مدیران کل استان گیلان و مدیران شهرستان لاهیجان تشکیل شد، […]

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عنوان کرد:  واگذاری زمین به مردم سوستان تا هفته آینده
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: شهرستان لاهیجان در شاخص های برخورداری از توسعه نسبت به میانگین کشوری از رشد بالاتری برخوردار است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت شعبانپور در جلسه بررسی مشکلات و مسایل شهرستان لاهیجان که با حضور جمعی از مدیران کل استان گیلان و مدیران شهرستان لاهیجان تشکیل شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات در شهرستان ها به دستور استاندار گیلان هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و تبادل نظر و حل مشکلات شهرستان هاست.

    وی افزود: در چند سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان رخ داده است و استان در زمینه شاخص های برخورداری از توسعه پیشرفت های قابل توجه ای داشته و به عنوان مثال رشد در بخش راه روستایی از ۳۹ درصد به ۵۰ درصد رسیده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: شاخص های شهرستان لاهیجان از میانگین شاخص های کشوری هم بالاتر است و در بخش گاز وضعیت این شهرستان مطلوب است، اما در راه روستایی و آب وضعیت مطلوبی ندارد که تلاش همه مسئولان بر این است که در این زمینه ها نیز مشکلات این شهرستان بر طرف گردد.

    شعبانپور عنوان کرد: تا هفته آینده مشکل واگذاری زمین به مردم سوستان که منازل آنها بر اثر رانش تخریب شده حل خواهد شد و جاده آن نیز آسفالت می شود./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10035

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *