×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اعلام کرد: ارسال ​حدود ۷۰ میلیارد تومان خسارت تندباد غرب گیلان به وزارت کشور

  • کد نوشته: 74261
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۸
  • 79 بازدید
  • ۰
  • صابر با تاکید بر اینکه برآورد خسارات تندباد غرب گیلان به وزارت کشور و مدیریت بحران ارسال شده است گفت: پیگیریم تا اعتبارات لازم برای ترمیم خسارت‌های وارده به تاسیسات زیربنایی غرب استان گیلان تخصیص پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از شبستان، عباس صابر شامگاه جمعه (۱۷ دی) در […]

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اعلام کرد: ارسال ​حدود ۷۰ میلیارد تومان خسارت تندباد غرب گیلان به وزارت کشور
  • صابر با تاکید بر اینکه برآورد خسارات تندباد غرب گیلان به وزارت کشور و مدیریت بحران ارسال شده است گفت: پیگیریم تا اعتبارات لازم برای ترمیم خسارت‌های وارده به تاسیسات زیربنایی غرب استان گیلان تخصیص پیدا کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از شبستان، عباس صابر شامگاه جمعه (۱۷ دی) در برنامه گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: استاندار گیلان اوایل هفته از شهرستان‌ها و نقاط آسیب دیده از وزش تندباد به ویژه در تالش بازدید میدانی به عمل آورده و از نزدیک پیگیر شرایط پیش آمده در غرب استان شد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عنوان داشت: پیرو باد گرمی که در گیلان داشتیم و شدتش در شهرستان‌های ماسال، تالش و رضوانشهر بیشتر از جاهای دیگر استان بود، صدماتی به اماکن مسکونی مردم و تاسیسات زیربنایی وارد شد که از همان ابتدا پیگیری‌های لازم برای کمک به مردم در دستور کار قرار گرفت.

    صابر با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران ذیربط از مناطق آسیب دیده گیلان به شکل میدانی بازدید به عمل آوردند تصریح کرد: به همراه بازدیدهای انجام شده دستورات لازم برای بازسازی و کمک به آسیب‌دیدگان و برآورد خسارت‌ها صادر شد.

    وی با تاکید بر اینکه حدود ۷۰ میلیارد تومان خسارت تندباد در غرب گیلان برآورد و برای وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران ارسال شده است خاطرنشان ساخت: پیگیری‌های لازم برای دریافت اعتبارات، تخصیص اعتبارات و ترمیم خسارت‌های وارده به تاسیسات در حال انجام است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74261

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *