×

معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت بیمارستان لنگرود در حال تکمیل است

  • کد نوشته: 33233
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۰
  • 245 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت بیمارستان لنگرود که ساخت آن از سال ۸۹ آغاز شده در حال تکمیل است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علیزاده در سفر خود به گیلان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستانهای در دست ساخت لاهیجان و لنگرود بازدید بعمل آورد. […]

    معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت بیمارستان لنگرود در حال تکمیل است
  • معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت بیمارستان لنگرود که ساخت آن از سال ۸۹ آغاز شده در حال تکمیل است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علیزاده در سفر خود به گیلان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستانهای در دست ساخت لاهیجان و لنگرود بازدید بعمل آورد.

    وی در ابتدا از مراحل اجرایی احداث بیمارستان لنگرود بازدید کرد و گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار و ۲۶۰ متر مربع با زیربنای ۱۲هزار و ۳۳۸ متر مربع در ۳ طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده و درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۴ درصد در حال تکمیل است . 

    معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور خاطرنشان کرد: مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بود که در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره‌برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد . 

    علیزاده خاطرنشان‌ کرد: همچنین بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان که در زمینی به مساحت ۱۸۳۶۵ متر مربع و با زیربنای ۱۷۵۰۱ مترمربع در چهار طبقه روی کرسی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی آن در حال اجراست، دارای بخش هایی همچون اورژانس، بخش بستری مردان و زنان، اتاق های عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، مرکز رایانه عمومی، رادیولوژی، نمازخانه، ccu ، ICU ، LDR ، CSR ، دیالیز و… است . 

    معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور امروز در سفر کاری خود به گیلان از بیمارستانهای در دست احداث تالش و رشت هم بازدید بعمل خواهد آورد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33233

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت بیمارستان لنگرود در حال تکمیل است”

    1. […] معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت بیمارستان لنگرود در حال &… […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *