×

ممنوعیت برپایی چادر و اقامت در کمپ های جنگلی و شهری سیاهکل

  • کد نوشته: 66497
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۹
  • 172 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ، ستاد هماهنگی خدمات سفر به ریاست رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان سیاهکل برگزار شد . نشست ستاد مزبور به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام و چگونگی ارائه خدمات به مسافران در شرایط همه گیری کرونا برگزار شد و هر یک از اعضای این ستاد گزارش خود را بیان نمودند […]

    ممنوعیت برپایی چادر و اقامت در کمپ های جنگلی و شهری سیاهکل
  • به گزارش گیل و دیلم ، ستاد هماهنگی خدمات سفر به ریاست رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان سیاهکل برگزار شد .

    نشست ستاد مزبور به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام و چگونگی ارائه خدمات به مسافران در شرایط همه گیری کرونا برگزار شد و هر یک از اعضای این ستاد گزارش خود را بیان نمودند .

    رحمت حیدری نژاد فرماندار سیاهکل در این جلسه با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت : از مردم عزیز تقاضا می کنم به جهت قطع کامل زنجیره انتقال بیماری کرونا ، ضمن پرهیز از سفر های غیر ضروری، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند.

    وی در ادامه به اهمیت سلامتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: طی هماهنگی هایی که ایجاد شده است ، هرگونه اقامت و نصب چادر در کمپ های جنگلی و محیط شهری اکیدا ممنوع می باشد و آموزش و پرورش شهرستان نیز امسال اسکانی برای مسافرین عزیز در نظر نگرفته است و تمام این محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم عزیز ما در نظر گرفته شده است.

    فرماندار سیاهکل در ادامه با اشاره به اقدامات در خصوص تنظیم بازار شب عید ، متذکر شد: به جهت تنظیم بازار شب عید و به منظور رصد و پایش روزانه بازار و بررسی تامین و توزیع اقلام و مایحتاج عمومی ، لازم است که مسئولین ذیربط با انجام گشت های مشترک بازرسی ، ضمن اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار ، از نزدیک روند تامین و توزیع کالاها به ویژه مایحتاج عمومی مردم را بررسی و کمبودها و مشکلات احتمالی را رفع نموده تا مردم شریف شهرستان در این ایام با مشکلی از این بابت مواجه نشوند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66497

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *