×

ممنوعیت ورود تور به دژ تاریخی قلعه رودخان

  • کد نوشته: 81330
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۶
  • 85 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از ممنوعیت ورود تور به دژ تاریخی قلعه‌رودخان با توجه به حجم بالای ورود گردشگران خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان امروز چهار‌شنبه (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) با اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود حجم بالای خودرو […]

    ممنوعیت ورود تور به دژ تاریخی قلعه رودخان
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از ممنوعیت ورود تور به دژ تاریخی قلعه‌رودخان با توجه به حجم بالای ورود گردشگران خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان امروز چهار‌شنبه (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) با اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود حجم بالای خودرو و کثرت گردشگران و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی و پذیرایی، و کنترل پسماند زباله در مسیر منطقه مذکور از دفاتر، شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خواست تا از برنامه ریزی و حضور در مسیر و مکان قلعه‌رودخان در تاریخ های هفدهم و هجدهم ماه جاری خودداری کنند.

    وی در ادامه گفت: یکی از وظایف ذاتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حفظ بناها و جاذبه گردشگری بعنوان اموال بیت‌المال بوده و استفاده بیش از ظرفیت از سایت های تاریخی و مناطق گردشگری می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به جاذبه‌های ملموس تاریخی و طبیعی استان وارد نماید.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در پایان اذعان داشت: در تعطیلات پایان هفته از ورود تورهای گردشگری به منطقه مذکور جلوگیری بعمل خواهد آمد و در صورت مساعد بودن شرایط از هفته‌های آینده کما فی سابق میزبان گردشگران خواهیم بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81330

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *