×

منوچهر جمالی: وضعیت شیوع کرونا در استان گیلان کاهشی شده است

  • کد نوشته: 56294
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۱
  • 91 بازدید
  • ۰
  • یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که با مدیریت شرایط وضعیت استان گیلان از جهت میزان شیوع کرونا کاهشی شده آمار مرگ و میر و تعداد بستری‌ها بسیار پایین آمده به طوری که برخی روزها ما هیچ مورد فوتی نداشتیم. به گزارش گیل و دیلم ،منوچهر جمالی در گفت‌وگویی، درباره‌ی آخرین وضعیت شیوع کرونا […]

    منوچهر جمالی: وضعیت شیوع کرونا در استان گیلان کاهشی شده است
  • یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که با مدیریت شرایط وضعیت استان گیلان از جهت میزان شیوع کرونا کاهشی شده آمار مرگ و میر و تعداد بستری‌ها بسیار پایین آمده به طوری که برخی روزها ما هیچ مورد فوتی نداشتیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،منوچهر جمالی در گفت‌وگویی، درباره‌ی آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان بعد از استان قم بیشترین درگیری و مبتلایان به کرونا را داشت. در روزهای ابتدایی وضعیت سخت بود بیمارستان‌ها پر و تخت‌ها کم و شرایط دشواری بود. تعدادی از پرسنل بیمار شده بودند و لوازم حفاظتی و شخصی هم کم بود اما به تدریج اوضاع بهتر شد.

    وی ادامه داد: با دستورات وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی و نظارت نمایندگان استان به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت مقابله با کرونا در گیلان به بهترین شکل انجام شد، الان اوضاع بهتر شده و آمارها کاهشی است.

    نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در شهرستان رشت بیشترین درگیری با کرونا در بین سایر شهرهای استان گیلان داشت اما اکنون با مدیریت شرایط تعداد بستری‌ها کم و آمار مرگ و میر بسیار کاهش یافته است به طوری که در برخی از روزها ما هیچ مورد فوتی نداریم اگر وضعیت به همین منوال پیش رود تعداد بستری‌ها کمتر هم خواهد شد لذا وضعیت مدیریت و خوب شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56294

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *