×

مهاجم راه آهن به ملوان پیوست

  • کد نوشته: 16872
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۵
  • 80 بازدید
  • ۰
  • بابک مرادی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن به‌عنوان سرباز به ملوان انزلی پیوست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، بابک مرادی مهاجم فصل پیش تیم راه‌آهن با عقد قرارداد ۲ ساله به ملوان پیوست. این مهاجم ۲۳ ساله با نظر نادر دست‌نشان سرمربی تیم ملوان […]

    مهاجم راه آهن به ملوان پیوست
  • بابک مرادی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن به‌عنوان سرباز به ملوان انزلی پیوست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، بابک مرادی مهاجم فصل پیش تیم راه‌آهن با عقد قرارداد ۲ ساله به ملوان پیوست. این مهاجم ۲۳ ساله با نظر نادر دست‌نشان سرمربی تیم ملوان و مذاکره با مدیرعامل باشگاه مسعود رضاییان قرارداد خود را با باشگاه ملوان امضا کرد.

    مرادی فوتبال خود را در سن ۱۶ سالگی از تیم جوانان فجر سپاسی شیراز شروع کرد و یک‌فصل را در این تیم گذراند. سپس به تیم شهرداری یاسوج رفت و به‌عنوان سهمیه جوانان در تیم بزرگ‌سالان بود. وی سابقه بازی در تیم‌های پارسه، فولاد یزد، شهرداری تبریز را داراست و مجموعاً ۷ گل در این تیم‌ها به ثمر رساند.

    این بازیکن در تیم سیاه‌جامگان به مدت یک‌فصل و نیم حضور داشت و گل صعود به لیگ برتر را مقابل مس رفسنجان برای این تیم به ثمر رساند.

    همچنین مرادی سابقه بازی در آلومینیوم اراک و راه‌آهن را داراست که در این تیم ۵ گل و ۱۵ پاس گل را در کارنامه دارد و توانسته ۵ پنالتی از حریفان بگیرد.

    بابک مرادی در دو فصل آینده را در باشگاه ملوان دوران خدمت سربازی را سپری خواهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16872

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *