×

مهار حریق در اداره بهزیستی لاهیجان

  • کد نوشته: 50996
  • ۱۳۹۸-۰۷-۲۲
  • 108 بازدید
  • ۰
  • با مهار سریع آتش سوزی بخشی از سقف اداره بهزیستی لاهیجان، از سرایت حریق به اداره های همجوار جلوگیری شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،معاون عملیات سازمان آتش نشانی لاهیجان روز دوشنبه گفت : این حادثه شب گذشته رخ داد که به محض اطلاع ، ۱۵ آتش نشان با پنج […]

    مهار حریق در اداره بهزیستی لاهیجان
  • با مهار سریع آتش سوزی بخشی از سقف اداره بهزیستی لاهیجان، از سرایت حریق به اداره های همجوار جلوگیری شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،معاون عملیات سازمان آتش نشانی لاهیجان روز دوشنبه گفت : این حادثه شب گذشته رخ داد که به محض اطلاع ، ۱۵ آتش نشان با پنج دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی(ره) اعزام شدند.

    سید احمد میربشیری ادامه داد: آتش سوزی از سقف ساختمان اداره بهزیستی آغاز شده بود که با توجه به یکپارچگی سقف و پیشروی آتش ، نیروهای آتش نشانی با تقسیم شدن به دو گروه عملیاتی از دو نقطه آتش‌ را مهار و از سرایت آن به ساختمان ها و واحدهای اداری اطراف جلوگیری کردند.

    یک مسئول در اداره بهزیستی لاهیجان نیز گفت: این آتش سوزی در سقف انبار ساختمان مرکزی اداره بهزیستی به وقوع پیوست و احتمال  اینکه  بر اثر اتصال در کابل برق و سیم کشی ساختمان رخ داده شده باشد، وجود دارد که میزان خسارت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است .

    وی یادآور شد: اگر این آتش سوزی به موقع مهار نمی شد امکان سرایت آن به ادارات اطراف مانند ساختمان  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر واحدهای اطراف آن  وجود داشت.

    لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50996

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *