×

مهار ۱۶ مورد حریق و حادثه در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان لاهیجان

  • کد نوشته: 18472
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۱
  • 79 بازدید
  • ۰
  • آتش نشانان لاهیجان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶مورد حریق و حادثه را مهار کردند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مدیر خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری لاهیجان در گفت و گویی افزود: مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۲۴ ساعت گذشته پاسخگوی تماس شهروندان عزیز بوده […]

    مهار ۱۶ مورد حریق و حادثه در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان لاهیجان
  • آتش نشانان لاهیجان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶مورد حریق و حادثه را مهار کردند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مدیر خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری لاهیجان در گفت و گویی افزود: مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۲۴ ساعت گذشته پاسخگوی تماس شهروندان عزیز بوده که در مجموع بالغ بر ۱۶ مورد حریق و حادثه و توصیه های ایمنی به شهروندان بوده است.
    محمود حسنی دیلمی گفت: از مجموع این عملیاتها، ۸ مورد اطفای نفس گیر آتش سوزی علفزار، ۲مورد حریق منزل مسکونی، ۵ مورد محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور و در نهایت یک مورد نشت گاز از خودروی سواری بوده است.

    دیلمی در پایان افزود: بواسطه پایداری هوای گرم در شهرستان، به شهروندان عزیز توصیه میشود از به آتش کشیدن علفزارها و پوشش های گیاهی و جنگلی به خصوص در مجاورت منازل مسکونی اکیدا اجتناب ورزند و با رعایت نکات و توصیه های ایمنی، جهت کاهش خسارات ناشی از اینگونه آتش سوزیها، ضمن احترام به حقوق شهروندان، نسبت به پیشگیری و بروز هرگونه آتش سوزی علفزارها اقدام نمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18472

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *