×

مهرداد لاهوتی: دولت در جلوگیری از فرار مالیاتی عملکرد مثبتی دارد

  • کد نوشته: 33818
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۵
  • 84 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از دولت در زمینه مقابله با فرار مالیاتی دفاع کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهرداد لاهوتی در گفت‌وگویی، با تاکید براینکه اخذ مالیات در شرایط کنونی می تواند تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: درآمد مالیاتی از منابع مهم و تاثیرگذار در کسب درآمد است، دولت […]

    مهرداد لاهوتی: دولت در جلوگیری از فرار مالیاتی عملکرد مثبتی دارد
  • عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از دولت در زمینه مقابله با فرار مالیاتی دفاع کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهرداد لاهوتی در گفت‌وگویی، با تاکید براینکه اخذ مالیات در شرایط کنونی می تواند تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: درآمد مالیاتی از منابع مهم و تاثیرگذار در کسب درآمد است، دولت در سال های اخیر با فرهنگ سازی توانسته میزان درآمد مالیاتی را افزایش دهد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: با این حساب دولت در مقابله با فرار مالیاتی موفق تر از گذشته عمل کرده است.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه دو منبع مالی مهم برای اخذ درآمد وجود دارد، بیان داشت: درآمد مالیاتی و فروش نفت دو منبع مالی دولت محسوب می شود که انتظار می رود دولت در این دو موضوع عملکرد مثبتی ارائه کند.

    وی گفت: در این میان دولت می تواند با دریافت مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی منابع درآمدی خوبی برای کسری بودجه خود فراهم کند/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33818

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *