×

مومنی زاده خبر داد: ۷۳ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر بندرانزلی

  • کد نوشته: 14985
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
  • 189 بازدید
  • ۰
  • فرماندار بندرانزلی گفت: برای حضور در انتخابات شورای شهر بندرانزلی نیز ۷۳ نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ داوطلب زن و ۵۶ نفر مرد هستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» میرشمس مومنی‌زاده اظهار کرد: از افتخارات مردم ما و نظام جمهوری اسلامی، ماهیت مردمی و سهم وسیع مردم […]

    مومنی زاده خبر داد:  ۷۳ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر بندرانزلی
  • فرماندار بندرانزلی گفت: برای حضور در انتخابات شورای شهر بندرانزلی نیز ۷۳ نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ داوطلب زن و ۵۶ نفر مرد هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» میرشمس مومنی‌زاده اظهار کرد: از افتخارات مردم ما و نظام جمهوری اسلامی، ماهیت مردمی و سهم وسیع مردم در مشارکت سیاسی و امور عمومی جامعه است که با اتکای به آرای عمومی مردم صورت می گیرد.

    فرماندار بندرانزلی افزود: بر همین اساس در طول ۳۷ سال گذشته، تحت تمام شرایط سخت سیاسی و اجتماعی ملی و بین المللی، حتی یک روز هم انتخابات به تاخبر نیافتاده و در کمال صحت و سلامت و قانون مندی و قانون مداری برگزار گردید.

    مومنی زاده ابراز امیدواری کرد که امسال نیز در آستانه دو انتخابات پیش رو بتوانیم با حضور همه مردم همیشه در صحنه، شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات باشیم.

    فرماندار بندرانزلی یادآور شد: بر اساس آمار نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بندرانزلی از مجموع ۲۷۳ نفر داوطلب ثبت نام کننده، ۲۰۰ نامزد انتخابات شورای اسلامی روستاهای این شهرستان هستند که ۳۴ داوطلب زن و ۱۶۶ نفر مرد هستند.

    وی افزود: برای حضور در انتخابات شورای شهر بندرانزلی نیز ۷۳ نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ داوطلب زن و ۵۶ نفر مرد هستند.

    مومن زاده خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر انزلی برای کسب هفت کرسی در این شورا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14985

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *