×

میرغضنفری بیان کرد: لزوم بهره گیری از قابلیت های گردشگری رودبار برای ایجاد اشتغالزایی پایدار

  • کد نوشته: 23533
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • 133 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه باید از قابلیت های گردشگری رودبار برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره گیریم، گفت: عبور میلیون ها مسافر و گردشگر از رودبار فرصت مغتنمی برای دید و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرستان است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسماعیل میرغضنفری در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری […]

    میرغضنفری بیان کرد:  لزوم بهره گیری از قابلیت های گردشگری رودبار برای ایجاد اشتغالزایی پایدار
  • فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه باید از قابلیت های گردشگری رودبار برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره گیریم، گفت: عبور میلیون ها مسافر و گردشگر از رودبار فرصت مغتنمی برای دید و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرستان است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسماعیل میرغضنفری در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودبار که با حضور نماینده رودبار و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: باید از قابلیت ها و جذابیت های گردشگری رودبار برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره گیریم.

    فرماندار شهرستان رودبار افزود: داشتن اقلیم های مختلف، نمادها، ابنیه و وجود جاذبه های تاریخی، طبیعی، مذهبی و فرهنگی، جشنواره های مختلف گلدهی سوسن چلچراغ، انار انبوه و برداشت زیتون، آیین ها و مراسمات مختلف همانند علم واچینی شاه شهیدان و ۲۸ صفر همراه با جنگل ها، مراتع و ییلاقات خوش آب و هوا از استعداد بالای این شهرستان برای جذب توریست و گردشگر حکایت می کند.

    میرغضنفری سرو هزار ساله هرزویل، قله درفک، تپه های باستانی مارلیک وکلورز، پل خشتی لوشان و انبوه، غار دربند رشی، امامزادگان واجب التکریم، سدهای سفیدرود و آیت اله بهجت حاشیه زیبای آنها و درختان همیشه سرسبز زیتون شهرستان رودبار را زمینه مناسب جذب گردشگران و مسافران دانست و یادآور شد: برای نیل به این مهم باید از انرژی سرشار جوانان و طراحان و سرمایه گذاران علاقمند استفاده نمائیم.

    وی همچنین عبور میلیون ها مسافر و گردشگر از رودبار را فرصت مغتنمی برای دید و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرستان دانست و گفت: وجود تابلوهای راهنما و نصب شناسنامه این مناطق زیبا، بکر و گردشگر پذیر حداقل کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی به دو طرح تهیه شده گردشگری در روستاهای اسطلخ جان و دیورش اشاره کرد و افزود: این دو طرح که توسط جوانان خوش فکر با استفاده از امکانات موجود و طبیعی منطقه تهیه شده، هیچگونه تخریب منابع طبیعی را در پی ندارند و به محیط زیست هم آسیب نمی رساند، نیازمند حمایت و همراهی مسئولان است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23533

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *