×

ناامیدی مردم از مدیریت شهری رشت دردآور است

  • کد نوشته: 39489
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۲
  • 230 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: نا امیدی مردم از مدیریت شهری و وضعیت شهر بسیار دردآور است. به گزارش گیل و دیلم، امیرحسین علوی در جلسه ثبت چند بنای تاریخی در شهر رشت گفت: امروز باتوجه به بهم‌ریختگی وضعیت کار و مسائل اقتصادی استان و شهر رشت متاسفانه آن چنان که باید نمی توان […]

    ناامیدی مردم از مدیریت شهری رشت دردآور است
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: نا امیدی مردم از مدیریت شهری و وضعیت شهر بسیار دردآور است.

    به گزارش گیل و دیلم، امیرحسین علوی در جلسه ثبت چند بنای تاریخی در شهر رشت گفت: امروز باتوجه به بهم‌ریختگی وضعیت کار و مسائل اقتصادی استان و شهر رشت متاسفانه آن چنان که باید نمی توان به مسائل فرهنگی پرداخت.

    وی با توجه به ضرورت اهمیت به فعالیتهای فرهنگی در این شهر تصریح کرد: احیای فرهنگ غنی این شهر وظیفه همگانی است.

    علوی ادامه داد: اگر ما می خواهیم در این استان کارهای بزرگ در زمینه احیای فرهنگ انجام دهیم باید تمام تلاش خود را به کار بسته و از تمامی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی به نحو مطلوب بهره ببریم.

    علوی، ناامیدی مردم از مدیریت شهری و و ضعیت شهر را بسیار درد آور عنوان کرد و گفت: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر گواهی می‌دهم که تک تک اعضای شورای این شهر دقایق خود را صرف انجام بهترین کارها می کنند. اما متاسفانه با وجود محدودیت های موجود بیشتر باید از خود بگذریم و سعی در جذب اعتماد مردم داشته باشیم.

    ریس شورای اسلامی شهر رشت از ثبت چندین بنای تاریخی دیگر در شهر رشت خبر داد و تصریح کرد: امروز مجموعه مدیریت شهری رشت شاهد سخت ترین دوران و مقطع زمانی مدیریت شهری است، اما با این وجود تمامی اعضای شورای اسلامی شهر رشت سعی در ارائه بهترین خدمات هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39489

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *