×

نارضایتی ها از هیات فوتبال لنگرود بالا گرفت؛ رحمت فیضی مقدم: از عملکرد هیات فوتبال لنگرود راضی نیستم و بعید میدانم در آینده هم بتواند کار مثبتی انجام دهد! / فرهاد ظرافت: توان هیات فوتبال لنگرود بیش از این نیست!

  • کد نوشته: 53008
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۶
  • 95 بازدید
  • ۰
  • این روزها در محافل فوتبال لنگرود بحث های زیادی در مورد مشکلات و معضلات فوتبال این شهر به گوش میرسد. گیل و دیلم | ماههاست انتقادهای زیادی به مجوعه هیات فوتبال لنگرود بابت موارد مختلف از برگزاری بی کیفیت جام رمضان, بحث برسر انتخاب نماینده لنگرود در لیگ بزرگسالان و موارد بسیاری که میطلبد تا […]

    نارضایتی ها از هیات فوتبال لنگرود بالا گرفت؛  رحمت فیضی مقدم: از عملکرد هیات فوتبال لنگرود راضی نیستم و بعید میدانم در آینده هم بتواند کار مثبتی انجام دهد! / فرهاد ظرافت: توان هیات فوتبال لنگرود بیش از این نیست!
  • این روزها در محافل فوتبال لنگرود بحث های زیادی در مورد مشکلات و معضلات فوتبال این شهر به گوش میرسد.

    گیل و دیلم | ماههاست انتقادهای زیادی به مجوعه هیات فوتبال لنگرود بابت موارد مختلف از برگزاری بی کیفیت جام رمضان, بحث برسر انتخاب نماینده لنگرود در لیگ بزرگسالان و موارد بسیاری که میطلبد تا جلسه ی چند ساعته ای برگزار شود و در مورد آن بحث و گفت و گو کرد.

     
    یکی از کانال های تلگرامی این شهر نوشته است:

    بعضی منفعت طلبانی که بوی پست ومقام این روزها به مشام شان خورده و تیم خود رو رها میکنند و نمیتوانتد از عهده مسئولیتی که در باشگاه خود دارند بربیایند؛ این نقدها رو به سیاست و انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی ربط میدهند؛در حالیکه ماهاست این نقدها وجود دارد و چه خوب است دوستانی که در هیئت فوتبال سرجمع به انگشتان یک دست هم نمیرسند!!به این نقدها گوش فرا دهند!!

    در ادامه گفت و گویی از رحمت فیضی مقدم؛ بازیکن اسبق ملوان انزلی, چوکا تالش, شهرداری لنگرود و فرهاد ظرافت؛ کاپیتان اسبق فوتبال لنگرود و از بزرگان فوتبال این شهر را به اختصار میخوانیم که به به زودی بخش کامل این مصاحبه از طریق رسانه های استان منتشر خواهد شد.

     
    *رحمت فیضی مقدم؛

     

    از عملکرد هیات فوتبال لنگرود راضی نیستم و فعلا این هیئت مورد تایید بنده نیست

    نشستی که با هیئت؛پیشکسوتان؛و اهالی رسانه داشتیم فقط در حدحرف باقی مانده و مشخص نیست که برنامه هایی که داده شده اجرا شود یا خیر

    بعید میدانم در آینده هیئت فوتبال بتواند کار مثبتی انجام دهد

    فوتبال لنگرود نیاز به لیگ کشوری دارد و این میتواند به همه مربیان لنگرود کمک کند تا وارد گود شوند و تعامل بین همگی برقرار کند

     

    *فرهاد ظرافت؛ کاپیتان اسبق تیم های فوتبال لنگرود؛

     
    مسئولین هیئت فوتبال شاگرد و همبازی من بوده اند

    در پایه بدلایلی موفق بوده اند ولی در قسمت های مختلف دیگه نمیتوانند کار مثبتی انجام دهند

    فوتبال که فقط پایه نیست و باید به همه رده ها اهمیت داد ولی توان هیات فوتبال لنگرود بیش از این نیست

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53008

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *