×

ناصر ایمانی :نظر جبهه پایداری بر احمدی‌نژاد نیست

  • کد نوشته: 5380
  • ۱۳۹۵-۰۶-۱۵
  • 76 بازدید
  • ۰
  • فعال سیاسی اصولگرا گفت: از زمانی که جبهه پایداری داخل جریان بزرگ اصولگرایان شدند،آیت‌الله مصباح مورد مشورت کل اصولگرایان قرار گرفت. ناصر ایمانی در خصوص این موضوع که رایزنی‌ آیات یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌یزدی در انتخابات سال آینده همچون انتخابات مجلس تکرار خواهد شد یا نه گفت: همان‌طور که تاکید کردم تصمیم‌گیری‌ها در شورای ائتلاف […]

    ناصر ایمانی :نظر جبهه پایداری بر احمدی‌نژاد نیست
  • فعال سیاسی اصولگرا گفت: از زمانی که جبهه پایداری داخل جریان بزرگ اصولگرایان شدند،آیت‌الله مصباح مورد مشورت کل اصولگرایان قرار گرفت.

    ناصر ایمانی در خصوص این موضوع که رایزنی‌ آیات یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌یزدی در انتخابات سال آینده همچون انتخابات مجلس تکرار خواهد شد یا نه گفت: همان‌طور که تاکید کردم تصمیم‌گیری‌ها در شورای ائتلاف اصولگرایان انجام می‌شد که این سه بزرگوار طرف مشورت ائتلاف بودند. بنابراین ممکن است که این روش در انتخابات بعدی نیز تکرار شود.

    اهم سخنان وی به شرح زیر است:

    *این سه نفر به‌عنوان سه بزرگواری که مورد مشورت هستند حضور دارند نه اینکه این سه نفر برای اصولگرایان تصمیم‌گیری کنند و اصولگرایان بخواهند آن را اجرا کنند.

    *فعلا کسی بنا ندارد با آیت الله مصباح مشورت بکند یا نکند. فعلا سازوکاری که وجود دارد سازوکار انتخابات سال ۹۴ است. یعنی اصولگرایان با این سه نفر از فقها مشورت و آنها خطوط کلی را تعیین خواهند کرد.

    *{درباره تاثیر مشورت مصباح‌‌یزدی پدرمعنوی جبهه پایداری‌ در انتخابات ریاست جمهوری} اینکه اسم ایشان را می‌خواهند بگذارند پدر معنوی یا ناپدری معنوی به کنار اما به هرحال جبهه پایداری یکی از جریان‌های اصولگرایان است. آقای مصباح هم از قبل بودند، الان هم هستند. البته ارتباط ایشان در گذشته با جبهه پایداری مستحکم‌تر بود.

    *آقای مصباح یزدی الان آن نقش قبلی را ندارند چون قبلا جبهه پایداری خیلی با اصولگرایان هماهنگ نبود. از زمانی که داخل جریان بزرگ اصولگرایان شدند،آقای مصباح مورد مشورت کل اصولگرایان قرار گرفت.

    *اینکه به جبهه پایداری در انتخابات سال گذشته سهم بیشتری داده شد را قبول ندارم. جبهه پایداری در سال ۹۴ و برای انتخابات مجلس دهم به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد در صحنه حضور داشته باشد تنها راهش این است که در داخل ائتلاف کلی اصولگرایان قرار گیرد.

    *{در مورد سخنان حسینیان است که گفت اصولگرایان اگر چیزی دارند از احمدی‌نژاد است و…}سخنگوی جبهه پایداری قاضی‌زاده است.در این زمینه نظرات فردی مهم نیست. حسینیان هم محترم است اما به هرحال نظر جبهه پایداری بر احمدی‌نژاد نیست.

    منبع :خبرآنلاین

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5380

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *