×

ناصر مسعودی: جوانان گیلانی اصالت زادگاه خود را فراموش نکنند

  • کد نوشته: 8722
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۳
  • 160 بازدید
  • ۰
  • ناصر مسعودی با بیان اینکه جایگاه فعلی موسیقی گیلان در مقایسه با موسیقی نواحی سایر استان‌ها آن جایگاهی را که باید داشته باشد ندارد گفت: جوانان گیلانی اصالت زادگاه خود را فراموش نکنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ناصرمسعودی عصر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء […]

    ناصر مسعودی: جوانان گیلانی اصالت زادگاه خود را فراموش نکنند
  • ناصر مسعودی با بیان اینکه جایگاه فعلی موسیقی گیلان در مقایسه با موسیقی نواحی سایر استان‌ها آن جایگاهی را که باید داشته باشد ندارد گفت: جوانان گیلانی اصالت زادگاه خود را فراموش نکنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ناصرمسعودی عصر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت اظهار داشت: برگزاری کنسرت موسیقی گیلکی بعد از سال‌ها به اصرار دوستان و هم سن و سالم بوده است.

    مسعودی با بیان اینکه هدف من از برگزاری‌کنسرت تنها احترام به دوستان و کسانی است که پیشنهاد برگزاری کنسرت را به من دادند افزود: دلیل اینکه سالیان سال شرایط برگزاری کنسرت وجود نداشت کوتاهی مسئولان بوده است.

    این خواننده موسیقی سنتی گیلان خاطرنشان کرد: جایگاه فعلی موسیقی گیلان در مقایسه با موسیقی نواحی سایر استان‌ها آن جایگاهی را که باید داشته باشد را ندارد و مسئولان حوزه موسیقی باید به فکر موسیقی گیلان باشند.

    مسعودی با بیان اینکه تا به امروز هیچ پیشنهادی از حوزه موسیقی جهت تشکیل انجمن و آکادمی موسیقی نشده است افزود: چرا وقتی پیشنهادی به من نشده است من خودم را کوچک کنم و به مسئولان پیشنهاد تشکیل کلاس‌های خوانندگی نواحی را بدهم؟

    وی‌با اشاره به اینکه موسیقی امروزی‌ تکراری شده و جهش قابل توجه‌ای نداشته است اعلام کرد: آلبوم جدید با تنظیم مجید درخشانی در دست تولید است و به‌ زودی منتشر می‌شود.

    مسعودی با بیان اینکه کنسرت‌های بزرگی در کشورهای اروپایی‌داشته است گفت: اگر باز هم دوستان‌گیلانی در اروپا مشتاق کنسرت باشند و اگر تاب و توانی باقی باشد حتماً انجام وظیفه می‌کنم.

    این خواننده موسیقی سنتی گیلان با بیان اینکه به گویش گیلکی افتخار می‌کند افزود: جوانان نباید اصالت زادگاه خود را فراموش کنند و امیدوارم خوانندگان جوان از کارهای گیلکی دور نشوند.

    مسعودی با اشاره به اینکه کتابی تحت عنوان “زندگی نامه” توسط پسرش علی مسعودی در دست نوشتن است افزود: مستندی از زندگی‌ام نیز در دست تولید است/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8722

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *