×

ناپایداری های جوی در گیلان از فردا کاهش می یابد

  • کد نوشته: 38748
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۳
  • 105 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری های جوی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و به تدریج از فردا (پنجشنبه) ضمن […]

    ناپایداری های جوی در گیلان از فردا کاهش می یابد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری های جوی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و به تدریج از فردا (پنجشنبه) ضمن کاهش ناپایداری، روند افزایش نسبی دما تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.
    وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با دو درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.
    غلامی گفت: در شبانه روز گذشته نیز بیشترین میزان بارش باران در استان مربوط به بندرانزلی با نزدیک به ۳۰ میلیمتر و پس از آن لاهیجان با ۱۶.۶ میلیمتر بوده است.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38748

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *