×

نایب قهرمانی تیم والیبال امید گیلان در مسابقات قهرمانی کشور

  • کد نوشته: 19405
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۲
  • 148 بازدید
  • ۰
  • نایب قهرمانی تیم والیبال امید گیلان در مسابقات قهرمانی کشور رئیس هیات والیبال گیلان از نایب قهرمانی تیم امید این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، محسن خاکزاد اظهار کرد: تیم والیبال امید گیلان توانست با درخشش […]

    نایب قهرمانی تیم والیبال امید گیلان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی تیم والیبال امید گیلان در مسابقات قهرمانی کشور
    رئیس هیات والیبال گیلان از نایب قهرمانی تیم امید این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، محسن خاکزاد اظهار کرد: تیم والیبال امید گیلان توانست با درخشش خود در مسابقات لیگ دسته دوم کشور ، عنوان نایب قهرمانی را کسب و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.
    وی افزود: بر این اساس تیم گیلان در رقابت های امیدهای کشور که با حضور ۹ تیم و به میزبانی قم برگزار شد ، با برتری برابر تیم های کرمان و کرمانشاه و همچنین قبول شکست مقابل تیم قدرتمند توابع تهران ، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

    وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال امیدهای کشور، تیم گیلان به مصاف قزوین رفت و با برتری سه بر صفر برابر این تیم ، ضمن راهیابی به فینال این رقابت ها ، جواز صعود به لیگ دسته یک امیدهای کشور را نیز بدست آورد.

    رئیس هیات والیبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم والیبال امید گیلان در دیدار نهایی نیز برابر تیم توابع تهران قرار گرفت و با شکست برابر این تیم ، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19405

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *