×

نتایج انتخابات خانه مطبوعات گیلان اعلام شد

  • کد نوشته: 104396
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۳
  • 21 بازدید
  • ۰
  • انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان گیلان همزمان با استان های اصفهان، خراسان شمالی، کردستان و ایلام با حضور اعضای هیات رئیسه سنی مجمع نادر اسدی، علی کشت پرور، محمدرضا کارگر بصیر، محمداسماعیل لطفی دیبا و محبوب روستا در محل خانه مطبوعات برگزار شد....
    نتایج انتخابات خانه مطبوعات گیلان اعلام شد
  • به گزارش گیل و دیلم، قاسم مصفا در تشریح این خبر گفت: نتایج رسمی انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان گیلان امروز دوم مرداد به صورت الکترونیکی از ساعت ۱۰ تا ۱۲، با حضور ۲۵۷ نفر و مشارکت ۷۲.۴ درصدی اعضا برگزار شد.

    معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش مدیران مسئول افزود: میلاد ابراهیمی، نماینده مدیر مسئول در هیأت مدیره و عضو اصلی با ۱۴۵ رای، سینا هوشمند، نماینده مدیر مسئول در هیأت مدیره و عضو اصلی با ۹۳ رای، علی بزرگ بشر، نماینده مدیر مسئول در هیأت مدیره و عضو علی البدل با ۸۶ رای برای مدت ۳ سال انتخاب شدند.

    وی گفت: ام البنین فتوحی با ۱۲۴ رای، اسماعیل بلالایی با ۱۲۱ رای، محمدرضا منصفی با ۹۸ رای به عنوان نماینده خبرنگاران در هیأت مدیره و عضو اصلی انتخاب شدند و بابک محب پور هم با ۹۷ رای نماینده خبرنگار و عضو علی البدل معرفی شد. همچنین علی کتمان و وحیده اسماعیلی با تعداد مشترک ۹۳ رای انتخاب شدند که با حضور هیئت رییسه سنی برای انتخاب عضو علی البدل، بین دو نفر مذکور قرعه کشی انجام خواهد شد.

    مصفا بیان کرد: در بخش نماینده روزنامه های سراسری ونوشه مشهدی محمدعلی خراط، نماینده نمایندگی روزنامه سراسری در هیات مدیره و عضو اصلی با ۱۰۲ رای انتخاب شد و حسن شکری، نماینده نمایندگی روزنامه سراسری در هیات مدیره هم با ۸۰ رای عضو علی البدل شد.

    معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: ابراهیم افشاری با ۱۲۶ رای عضو اصلی و نماینده خبرگزاری ها در هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شد؛ سمیه اقدامی سندی، هم با ۹۹ رای نماینده خبرگزاری ها در هیات مدیره و عضو علی البدل شد.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104396

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *