×

نتایج هفته اول نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان/پیروزی مرداویج سیاهکل و چای رفاه لاهیجان

  • کد نوشته: 26620
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۳
  • 127 بازدید
  • ۰
  • هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان در بخش مردان با برتری تیم‌های وحدت جوانان ماسال، هیأت والیبال انزلی، چای رفاه لاهیجان، هیأت والیبال رشت، فولاد گیلان، شهرداری لیسار، مرداویج سیاهکل و ستارگان شمال چابکسر خاتمه یافت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در روز اول هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان گیلان، […]

    نتایج هفته اول نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان/پیروزی مرداویج سیاهکل و چای رفاه لاهیجان
  • هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان در بخش مردان با برتری تیم‌های وحدت جوانان ماسال، هیأت والیبال انزلی، چای رفاه لاهیجان، هیأت والیبال رشت، فولاد گیلان، شهرداری لیسار، مرداویج سیاهکل و ستارگان شمال چابکسر خاتمه یافت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در روز اول هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان گیلان، تیم وحدت جوانان ماسال با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل هیأت والیبال فومن به پیروزی دست‌یافت.

    در روز دوم این بازی‌ها ۲ بازی برگزار شد و تیم‌های هیأت والیبال انزلی و چای رفاه لاهیجان به ترتیب با نتایج ۳ بر ۱ و ۳ بر صفر مقابل هیأت والیبال کوچصفهان و شهرداری لنگرود به برتری دست‌یافتند.

    در روز پایانی از هفته چهارم بازی‌ها ۵ دیدار برگزار شد و در این دیدارها تیم‌های هیأت والیبال رشت، فولاد گیلان و شهرداری لیسار به نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب در برابر شهرداری رضوانشهر، بازرگانی دریانورد آستارا و وحدت شاندرمن به برتری دست‌یافتند، تیم‌های مرداویج سیاهکل و ستارگان شمال نیز با نتایج مشابه ۳ بر ۱ به ترتیب مقابل هیأت والیبال صومعه‌سرا و شهرداری کوچصفهان به برتری دست‌یافتند.

    هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان استان با برگزاری ۸ دیدار طی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26620

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *