×

نتایج هفته پایانی مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان؛تداوم پیروزی های چای رفاه لاهیجان

  • کد نوشته: 27345
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۶
  • 156 بازدید
  • ۰
  • در روز اول هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان گیلان، ۷ دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، هفته ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان در بخش مردان با برتری تیم‌های شهرداری لنگرود، چای رفاه لاهیجان، هیات والیبال فومن، وحدت جوانان ماسال، هیات والیبال انزلی، هیات […]

    نتایج هفته پایانی مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان؛تداوم پیروزی های چای رفاه لاهیجان
  • در روز اول هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان گیلان، ۷ دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، هفته ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان در بخش مردان با برتری تیم‌های شهرداری لنگرود، چای رفاه لاهیجان، هیات والیبال فومن، وحدت جوانان ماسال، هیات والیبال انزلی، هیات والیبال کوچصفهان، شهرداری رضوانشهر و فولاد گیلان خاتمه یافت.

    در روز اول این بازی‌ها که دیروز (پنجشنبه) برگزار شد تیم‌های شهرداری لنگرود، هیات والیبال فومن، وحدت جوانان ماسال و هیات والیبال انزلی با نتایج مشابه ۳ بر یک به ترتیب در برابر ستارگان شمال چابکسر، هیات والیبال صومعه‌سرا، مرداویج سیاهکل و شهرداری لیسار به پیروزی دست یافتند.

    تیم‌های هیات والیبال کوچصفهان و شهرداری رضوانشهر با نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب در برابر وحدت شاندرمن و بازرگانی دریانورد آستارا پیروز شدند. چای رفاه لاهیجان در دیگر دیدار این روز در برابر شهرداری کوچصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

    در روز پایانی از هفته ششم بازی‌ها امروز (جمعه) دربی حساس رشت بین تیم‌های فولاد گیلان و هیات والیبال رشت برگزار شد که در یک دیدار حساس و نفس‌گیر تیم هیات والیبال رشت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27345

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *