×

نتایج هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان گیلان

  • کد نوشته: 26061
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۸
  • 131 بازدید
  • ۰
  • هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان با برتری تیم‌های شهرداری رضوانشهر، هیات والیبال انزلی، وحدت جوانان ماسال، هیات والیبال صومعه‌سرا، شهرداری لنگرود، چای رفاه لاهیجان، هیات والیبال کوچصفهان و فولاد گیلان به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان گیلان با برگزاری ۸ دیدار در […]

    نتایج هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان گیلان
  • هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان با برتری تیم‌های شهرداری رضوانشهر، هیات والیبال انزلی، وحدت جوانان ماسال، هیات والیبال صومعه‌سرا، شهرداری لنگرود، چای رفاه لاهیجان، هیات والیبال کوچصفهان و فولاد گیلان به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان گیلان با برگزاری ۸ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و نیم‌فصل اول مسابقات به پایان رسید.

    در گروه الف این مسابقات تیم شهرداری رضوانشهر با نتیجه ۳ بر صفر در برابر بازرگانی دریانورد آستارا به پیروزی دست‌یافت. در دیگر دیدار این گروه و در دربی رشت دو تیم هیات والیبال رشت و فولاد گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فولاد گیلان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست‌یافت.

    در گروه ب این مسابقات تیم هیات والیبال انزلی با نتیجه ۳ بر ۲ و هیات والیبال کوچصفهان با نتیجه ۳ بر ۰ به ترتیب مقابل شهرداری لیسار و وحدت شاندرمن به پیروزی دست‌یافتند.

    در گروه سی این رقابت‌ها تیم‌های وحدت جوانان ماسال و هیات والیبال صومعه‌سرا به ترتیب با نتایج ۳ بر ۱ و ۳ بر صفر در برابر مرداویچ سیاهکل و هیات والیبال فومن به برتری دست‌یافتند.

    در گروه دی این رقابت‌ها نیز تیم‌های شهرداری لنگرود و جای رفاه لاهیجان به ترتیب با نتایج ۳ بر ۲ و ۳ بر ۱ در برابر ستارگان شمال چابکسر و شهرداری کوچصفهان به برتری دست‌یافتند.

    گفتنی است دیدار تیم‌های هیات والیبال رشت و فولاد گیلان روز جمعه هفدهم آذرماه و مابقی مسابقات روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه برگزار شدند. مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل این بازی‌ها از تاریخ هفدهم تا بیست و هفتم آذرماه است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26061

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *