×

نجات مادر باردار توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان

  • کد نوشته: 10704
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۶
  • 210 بازدید
  • ۰
  • مسئول روابط عمومی اورژانس گیلان گفت:صبح امروز فوریت های پزشکی لاهیجان با توجه به وجود یخبندان و تردد کند خودروها مادر بارداری را با موفقیت به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان منتقل کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،آمنه اخلاقی،مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اورژانس گیلان از نجات مادر باردار توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان […]

    نجات مادر باردار توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان
  • مسئول روابط عمومی اورژانس گیلان گفت:صبح امروز فوریت های پزشکی لاهیجان با توجه به وجود یخبندان و تردد کند خودروها مادر بارداری را با موفقیت به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان منتقل کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،آمنه اخلاقی،مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اورژانس گیلان از نجات مادر باردار توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان خبرداد و اظهار کرد: صبح امروز، با توجه به وجود یخبندان و تردد کند خودروها در لاهیجان، یک مادر باردار در منطقه باسکیا گوراب در محور لاهیجان – آستانه توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان امداد رسانی شدند.

    وی افزود: بر اساس این گزارش پس از تماس در ساعت ۷ و ۶ دقیقه صبح امروز با واحد ارتباطات و اطلاع اورژانس از وضعیت این مادر ۳۰ساله، که سومین بارداری اش را پشت سر می گذاشت، اورژانس ۱۱۵ تیم فوریت های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.

    اخلاقی گفت:علی رغم وجود یخبندان و کندی حرکت خودروها،تیم فوریت های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این مادر رساندند و پس از بررسی وضعیت ایشان، بعلت قریب الوقوع بودن زایمان،این مادر باردار با موفقیت به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان با موفقیت انتقال یافت.

    مسئول روابط عمومی اورژانس گیلان ادامه داد:پس از انتقال این مادر به بخش زایمان بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان،بلافاصله نوزاد پسر این مادر به دنیا آمد و کام همه را شیرین کرد. همکاران فوریت های پزشکی لاهیجان که در این ماموریت موفق حضور داشتند رضا بیگناه، انوش رجب پور و اپراتور لاهیجان محمود توانچه بودند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10704

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *