×

نجفی در واکنش به اظهارات نماینده آستانه اشرفیه آقای قربانی کدام پول؟ کدام اعتبار؟ | مستندات ادعای خود را ارائه کنید

  • کد نوشته: 49116
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۲
  • 212 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر آستانه اشرفیه گفت: آقای دکتر قربانی نماینده محترم  مجلس در جلسه شورای اداری فرمودند که من ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول برای شهرداری آستانه و کیاشهر گرفته اند، آقای شهردار اینجا تشریف دارند کدام پول؟ کدام اعتبار؟ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ابراهیم نجفی با بیان اینکه انتظار داریم […]

    نجفی در واکنش به اظهارات نماینده آستانه اشرفیه  آقای قربانی کدام پول؟ کدام اعتبار؟ | مستندات ادعای خود را ارائه کنید
  • عضو شورای شهر آستانه اشرفیه گفت: آقای دکتر قربانی نماینده محترم  مجلس در جلسه شورای اداری فرمودند که من ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول برای شهرداری آستانه و کیاشهر گرفته اند، آقای شهردار اینجا تشریف دارند کدام پول؟ کدام اعتبار؟

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ابراهیم نجفی با بیان اینکه انتظار داریم رسانه ها واقعیات را انعکاس دهند، اظهار داشت: اگر من مدیر و یا عضو شورا ادعایی می کنم باید پاسخگو ادعای خود نیز باشم.

    عضو شورای شهر آستانه اشرفیه با اشاره به حاشیه های آخرین نشست شورای اداری شهرستان و سخنان دکتر قربانی افزود: آقای دکتر قربانی نماینده محترم  مجلس در جلسه شورای اداری فرمودند که ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول برای شهرداری آستانه و کیاشهر گرفته اند، آقای شهردار اینجا تشریف دارند کدام پول؟ کدام اعتبار؟

    وی خاطر نشان کرد: من خواهش می کنم اگر هر مسئولی چه بنده باشم و چه هر شخصی دیگر، اگر ادعایی دارد واقعا به‌صراحت موافقت نامه ای که مبادله شده و مبلغ اعتبار مصوب، مبلغ اعتبار تخصیص یافته را  به صورت علنی و شفاف برای مردم اعلام کند.

    نایب رئیس شورای شهر آستانه با اشاره به پروژه پل کابلی گفت: از نماینده محترم سوال شود پل کابلی که از دوره هشتم و زمان مهندس صادق شروع شده است و هیچ ارتباطی هم به شهرداری ندارد، چه دلیل و موانعی وجود دارد که پروژه پل کابلی تاکنون به اتمام نرسیده و بر زمین مانده است؟

    نجفی ادامه داد: همه می دانیم که پروژه ملی را من به عنوان مسئول شهرستانی نمی توانم بگیرم زیرا پروژه ملی خارج از حوزه اعتبارات استانی است و در آن جلسه به نوعی فرماندار را زیر سوال بردند که پروژه های ملی را پیگیری نمی‎کند؟

    وی تاکید کرد: به عنوان یک عضو شورای شهر اگر پروژه ملی گرفته شده است، مشخصات و موافت نامه، اعتبار مصوب و اعتبار تخصیص یافته را بدهند تا خودم شخصاً پیگیری کنم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49116

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *