×

نخستین رستوران سلامت گیلان افتتاح شد

  • کد نوشته: 33147
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۷
  • 93 بازدید
  • ۰
  • نخستین رستوران سلامت گیلان به عنوان اولین مرکز گردشگری سلامت استان در شهر لاهیجان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های تخصصی اداره کل میراث فرهنگی، توسعه گردشگری با هدف […]

    نخستین رستوران سلامت گیلان افتتاح شد
  • نخستین رستوران سلامت گیلان به عنوان اولین مرکز گردشگری سلامت استان در شهر لاهیجان افتتاح شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های تخصصی اداره کل میراث فرهنگی، توسعه گردشگری با هدف در نظر گرفتن سلامت گردشگران خصوصا در امر تغذیه است .
    رضا علیزاده افزود: توجه به ذائقه گردشگران خصوصا در استانی با تنوع غذایی بالا، از اهمیت زیادی در راستای جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران برخوردار است .
    وی تاکید کرد: رستوران های گیلان باید استفاده و سرو غداهای ارگانیک و و غذاهای دریایی را در دستور کار خود داشته باشند تا با رعایت مقوله های تخصصی گردشگری سلامت، به گردشگران خدمت رسانی شود.
    علیزاده با تاکید بر ضرورت برآورده کردن انتظارات و نیازهای گردشگران تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ واحد خدمات گردشگری و رستوران و سفره خانه در گیلان فعالیت می کنند که محوریت این رستوان، خدمت رسانی به افراد مبتلا به بیماری های خاص و دیابتی هاست.
    لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33147

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *