×

نشاط اجتماعی گذرگاه مبارزه با اعتیاد است

  • کد نوشته: 56478
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۷
  • 140 بازدید
  • ۰
  •  فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: نشاط اجتماعی گذرگاه مبارزه با اعتیاد است و باید مورد توجه ویژه مسئولان فرهنگی قرار گیرد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی در اولین جلسه کمیسیون شورای هماهنکی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه اعتیاد آتشی است فراگیر […]

    نشاط اجتماعی گذرگاه مبارزه با اعتیاد است
  •  فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: نشاط اجتماعی گذرگاه مبارزه با اعتیاد است و باید مورد توجه ویژه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی در اولین جلسه کمیسیون شورای هماهنکی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه اعتیاد آتشی است فراگیر که در صورت عدم کنترل آن همه اجتماع گرفتار می شوند اظهار داشت: اعتیاد، بزرگترین تهدید برای کانون گرم خانواده است که مرگ تدریجی را برای جامعه رقم می‌زند، لذا اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با مواد مخدر از طرق مختلف نظیر آگاه‌سازی و توسعه نشاط اجتماعی اقدامی بدیهی و ضروری است.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان این موضوع که اعتیاد موجب افزایش جرائم از جمله سرقت،قتل و … می گردد، بر لزوم ارائه آموزش و آگاهی بخشی در گروهای مختلف جامعه از جمله گروههای که بیشترین ارتباط را با نوجوانان و جوانان دارند از جمله مادران و معلمان تاکید کرد.                    

    نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مسئولین آموزش و پرورش تاکید کرد: موضوع پایش در مدارس با حساسیت بیشتر صورت گیرد. آموزش نقش موثری در فرزندان دارد و این آموزش بایستی از طریق مربیان در مدارس و روحانیون در مساجد و اجتماع انجام گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56478

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *