×

نشست تخصصی شهرداران گیلان در آستارا برگزار شد

  • کد نوشته: 31582
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۳
  • 217 بازدید
  • ۰
  • نشست تخصصی ۵۲ شهردار استان گیلان با هدف تبیین سیاست های نوین توسعه شهری در هتل جهانگردی آستارا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان عصر شنبه در این همایش گفت: ارتقای خدمات شهری با هدف تولید نشاط اجتماعی باید مورد توجه شهرداران باشد و سیاست […]

    نشست تخصصی شهرداران گیلان در آستارا برگزار شد
  • نشست تخصصی ۵۲ شهردار استان گیلان با هدف تبیین سیاست های نوین توسعه شهری در هتل جهانگردی آستارا برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان عصر شنبه در این همایش گفت: ارتقای خدمات شهری با هدف تولید نشاط اجتماعی باید مورد توجه شهرداران باشد و سیاست های اجرایی آن با دستور استاندار، تهیه و در اختیار شهرداران قرار گرفته است.
    هوشنگ عباسقلی زاده افزود: ایجاد منابع درآمدی پایدار باید در دستور کار شهرداران گیلان قرار گیرد و طرح محله محوری شهرداری ها نیز باعث مشارکت مردم در مدیریت شهری و واگذاری بخشی از تصمیمات، اختیارات و کارهای اجرایی به محلات خواهد شد.
    وی اظهار کرد: متاسفانه در گذشته در مدیریت پسماند، عملکرد خوبی را شاهد نبودیم و باید با برنامه ریزی مدون و ارائه طرح های جدید، به بازیافت پسماند اقدام شود.
    عباسقلی زاده بیان کرد: اعتبارات زیادی در حوزه گردشگری در قالب طرح های بوم گردی اختصاص یافته و با پرداخت آسان تسهیلات با سود پایین، بستر توسعه گردشگری استان فراهم شده است.
    عباسقلی زاده ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ۲ شناگاه در طرح ساحلی آستارا اختصاص یافته و توسعه طرح های جنگلی گیسوم تالش و بی بی یانلوی آستارا در مجموع به وسعت حدود سه هزار هکتار، با مشارکت شهرداری ها در حال انجام است.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31582

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *