×

نصب ۶ اسکله تفریحی با اعتبار دو میلیاردی در بندرانزلی

  • کد نوشته: 45577
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۹
  • 154 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومانی منطقه آزاد بندرانزلی برای نصب اسکله‌های تفریحی گفت: بهره‌برداری از این ۶ اسکله تفریحی با جذب گردشگر کمک شایانی به اقتصاد شهرستان توریستی بندرانزلی می‌کند. به گزارش گیل و دیلم ،حسن خسته بند امروز در گفت‌وگویی با اشاره به […]

    نصب ۶ اسکله تفریحی با اعتبار دو میلیاردی در بندرانزلی
  • نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومانی منطقه آزاد بندرانزلی برای نصب اسکله‌های تفریحی گفت: بهره‌برداری از این ۶ اسکله تفریحی با جذب گردشگر کمک شایانی به اقتصاد شهرستان توریستی بندرانزلی می‌کند.

    به گزارش گیل و دیلم ،حسن خسته بند امروز در گفت‌وگویی با اشاره به آزمایشی بودن اسکله تفریحی در این شهرستان اظهار کرد: بندرانزلی یکی بهترین شهرستان‌های کشور در جذب گردشگر است و‌ به همین منظور و به علت زیباسازی بلوار بندرانزلی مقرر شد اسکله‌های تفریحی به اتحادیه‌های قایقرانی در غالب تفریحی_گردشگری داده شود تا از این ظرفیت استفاده کنند.

    وی با اشاره به سرمایه‌گذاری منطقه آزاد بندرانزلی در حوزه گردشگری گفت: با هماهنگی و جلسه‌ای که با سازمان منطقه آزاد بندرانزلی داشتیم مقرر شد این سازمان دو میلیارد تومان برای نصب بیشتر اسکله‌های تفریحی در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

    نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال گردشگران از  نصب اسکله‌های تفریحی تصریح کرد: اگر اعتبار لازم برای تکمیل نصب اسکله‌های تفریحی تأمین شود، ۶ اسکله تفریحی دیگر در بندرانزلی نصب و به بهره‌برداری می‌رسد که این کارشده انجام این کار زده و همه مردم این  شهرستان و گردشگران می‌توانند از آن استفاده کرده و به اقتصاد منطقه کمک کنند.

    خسته بند با  اشاره به برنامه‌های سازمان بندرها و دریانوردی استان گیلان در ساحل بندر انزلی گفت: بندرانزلی دارای موج‌شکن‌هایی است که سازمان بنادر و دریانوردی گیلان سعی دارد در قسمت غربی موج‌شکن برنامه‌های متعددی ازجمله ایجاد مبلمان شهری را اجرایی کند و پس از این کار به سراغ موج‌شکن قدیمی می‌رود لذا اگر این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد استقرار توریست در بندرانزلی را یک روز افزایش می‌دهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45577

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *