×

“نظرمحمدی” برای سومین بار سرمربی سپیدرود شد!

  • کد نوشته: 78677
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۲
  • 79 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل باشگاه سپیدرود با عقد قراردادی “علی نظرمحمدی” را به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در فصل آینده انتخاب کرد. به گزارش گیل و دیلم ، مدیرعامل باشگاه سپیدرود با عقد قراردادی “علی نظرمحمدی” را به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در فصل آینده انتخاب کرد. در جلسه ای که با حضور نوید مالک و شاد مدیرعامل […]

    “نظرمحمدی” برای سومین بار سرمربی سپیدرود شد!
  • مدیرعامل باشگاه سپیدرود با عقد قراردادی “علی نظرمحمدی” را به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در فصل آینده انتخاب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیرعامل باشگاه سپیدرود با عقد قراردادی “علی نظرمحمدی” را به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در فصل آینده انتخاب کرد.

    در جلسه ای که با حضور نوید مالک و شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود و علی نظرمحمدی برگزار شد، طرفین پس از توافق بر روی کلیات قرارداد، نظرمحمدی را به عنوان سرمربی سپیدرود در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ معرفی کردند.

    نظرمحمدی که سرمربیگری سپیدرود را در سال های ۹۴ تا ۹۷ در لیگ دسته دوم، دسته اول و برتر برعهده داشت موفق شد تا سپیدرود را در نهایت به لیگ برتر رهنمون سازد. وی همچنین در لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ و لیگ دسته دوم ۹۹-۱۴۰۰ به عنوان سرمربی در سپیدرود فعالیت داشت.

    نظرمحمدی به جز سپیدرود، در تیم های داماش، خونه به خونه (رایکا) بابل، چوکای تالش و بعثت کرمانشاه به عنوان سرمربی در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم مشغول به فعالیت بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78677

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *