×

نعمت الله فلاح آزادخواه با ۳ رای رییس شورای شهر رودبنه شد +جزئیات

  • کد نوشته: 70003
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۴
  • 215 بازدید
  • ۰
  • نعمت الله فلاح آزادخواه عضو ادوار شورای شهر رودبنه با ۳ رای به عنوان رییس شورای شهر رودبنه انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،در حالی که پس از گذشت نزدیک به ۴۵ روز هنوز سرنوشت انتخابات شورای شهر لاهیجان در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست چه کسانی اعضای […]

    نعمت الله فلاح آزادخواه با ۳ رای رییس شورای شهر رودبنه شد +جزئیات
  • نعمت الله فلاح آزادخواه عضو ادوار شورای شهر رودبنه با ۳ رای به عنوان رییس شورای شهر رودبنه انتخاب شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،در حالی که پس از گذشت نزدیک به ۴۵ روز هنوز سرنوشت انتخابات شورای شهر لاهیجان در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست چه کسانی اعضای ششمین دوره شورای شهر لاهیجان خواهند بود، صبح امروز جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر رودبنه با حضور یونس محمودی فرماندار لاهیجان در محل فرمانداری لاهیجان برگزار گردید.

    شنیده ها حاکی از آنست در این جلسه که با حضور تمام اعضای شورای رودبنه برگزار شد، در ابتدا قرار بود اسامی افراد انتخاب شده که از قبل بین ۳ تن از اعضا هماهنگ شده بود ،توسط فرماندار اعلام شود ،که با مخالفت ۲ عضو دیگر شورا همراه بود و انتخابات هیات رییسه در همان محل برگزار گردید.

    در این انتخابات نعمت الله آزادخواه و مهرداد آقاجانی نژاد کاندیدای ریاست شورا بودند که نعمت آزادخواه ۳ رای و مهرداد آقاجانی نژاد ۲ رای کسب کردند ،برای نایب رییسی هم حجت قانع ۳ رای و محمدرضا آموزگار ۲ رای کسب کردند ، برای خزانه داری محمد علیجانی بدون رقیب ۳ رای کسب کرد و آموزگار و آقاجانی نژاد به ترتیب با ۳ رای سخنگو و منشی شدند.

    در پایان جلسه یونس محمودی فرماندار لاهیجان بیان داشت : برای جلوگیری از حواشی احتمالی در اولین جلسه شورا ، شهردار آینده شهر رودبنه را معرفی کنید.

    به این ترتیب باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده تکلیف انتخاب سرپرست احتمالی و یا شهردار رودبنه با این اختلاف نظرها به کجا خواهد کشید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70003

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *