×

نفوذ سیستم سرد و بارشی به منطقه از سه شنبه

  • کد نوشته: 42513
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۷
  • 157 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشترین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در آستارا با افزون بر ۳۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده است. به گزارش گیل و دیلم ؛مازیار غلامی روز شنبه در گفت و گویی افزود: همچنین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته برای رشت ۳۴ میلیمتر […]

    نفوذ سیستم سرد و بارشی به منطقه از سه شنبه
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشترین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در آستارا با افزون بر ۳۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ؛مازیار غلامی روز شنبه در گفت و گویی افزود: همچنین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته برای رشت ۳۴ میلیمتر ، تالش ۳۰ میلیمتر ، بندرانزلی ۲۷ میلیمتر ،رودبار ۲۱ میلیمتر ، لاهیجان ۲۱ میلیمتر ، منجیل ۱۳ میلیمتر ، رودسر ۱۰ میلیمتر و جیرنده شش میلیمتر اعلام شد.
    وی افزود: برای ماسوله نیز ۲۸ میلیمتر بارندگی و ۱۴ سانتیمتر برف و در دیلمان بارش ۱۵ سانتیمتر برف در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
    وی با اشاره به کاهش دما از روز گذشته در استان گفت: به طور مثال دمای هوای شهر رشت روز گذشته ۱۰ درجه سلسیوس بود که با حدود چهار درجه کاهش به شش و چهار دهم درجه سلسیوس رسیده است.
    غلامی در ادامه با اشاره به نقشه های هواشناسی پیش بینی کرد برای امروز ( شنبه) بارندگی را با شدت و ضعف در استان داریم و بر همین اساس هوای نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بارندگی و وزش باد و ارتفاعات بارش برف و بتدریج کاهش ناپایداری مورد انتظار است.
    وی اضافه کرد: همچنین برای فردا ( یکشنبه) آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بارش پراکنده و بتدریج کاهش ابر و خروج سیستم از منطقه در استان پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: براساس نقشه های هواشناسی برای روز دوشنبه شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری ، افزایش نسبی دما و ارتفاعات یخبندان و افزایش ابر از اواخر وقت و برخی نقاط بارندگی را برای استان خواهیم بود.
    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان ؛ از سه شنبه سیستم سرد و بارشی به منطقه نفوذ می کند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42513

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *