×

نماینده آستارا در مجلس: اعضای شورای شهر آستارا در انتخاب شهردار به دور از سلایق منافع شهر را در نظر بگیرند

  • کد نوشته: 77298
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۱
  • 219 بازدید
  • ۰
  • نماینده آستارا در مجلس، گفت: انتخاب شهردار توانمند باید به دور از سلایق صورت گرفته و لازم است که اعضای شورای شهر آستارا با گذشت، منافع شهر را در نظر بگیرند. به گزارش گیل و دیلم ، غلامرضا مرحبا در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی آستارا با اشاره به ارزیابی روند انتخاب شهردار آستارا براساس […]

    نماینده آستارا در مجلس: اعضای شورای شهر آستارا در انتخاب شهردار به دور از سلایق منافع شهر را در نظر بگیرند
  • نماینده آستارا در مجلس، گفت: انتخاب شهردار توانمند باید به دور از سلایق صورت گرفته و لازم است که اعضای شورای شهر آستارا با گذشت، منافع شهر را در نظر بگیرند.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامرضا مرحبا در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی آستارا با اشاره به ارزیابی روند انتخاب شهردار آستارا براساس قانون شورای اسلامی شهر و خلع مدیریتی در این زمینه، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر وظیفه انتخاب شهردار و نظارت بر کار شهرداری را برعهده دارد و در این زمینه قانون حرف اول را می‌زند.

    وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما قانون است و باید قانون رعایت شود، افزود: امیدواریم اعضای شورای هفت نفره شهر آستارا که این روزها زیر ذره بین نگاه مردم قرار دارند با گذشت و به دور از سلایق دست به انتخاب فردی توانمند برای تصدی شهرداری بزنند تا منافع شهر تامین شود.

    مرحبا تصریح کرد: انتخاب شهردار موضوع بسیار مهمی است که بر روی زندگی مردم آستارا تاثیر می گذارد و باید تمام سعی و تلاش اعضای شورای شهر انتخاب شهردار در فضایی همراه با مشورت و همفکری باشد.

    نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر شخصی از مراحل سخت قانون رد شود قطعا شهردار آستارا خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات تلاش کنند، اظهار کرد: مدیران به طور کامل اعتبارات را جذب و برای روند اجرایی طرح ها هزینه کنند.

    مرحبا، با بیان اینکه متاسفانه در آستارا اعتبارات استانی خوب جذب نمی‌شوند، افزود: مدیران اجرایی شهرستان به طور مرتب با مدیران کل مربوطه برای جذب اعتبارات در ارتباط باشند و حق شهرستان را در زمینه جذب اعتبارات مطالبه کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77298

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *